Η Ford έφτιαξε το αυτοκίνητο που ήθελαν όλοι. Ένα B-SUV με χώρους για όλη την οικογένεια, με πορτπαγκάζ που πλένεται με νερό, με κινητήρα που «τραβάει» χωρίς να καίει και φυσικά το οδηγικό DNA της Ford.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Έτσι γεννήθηκε το Puma, το οποίο δεν συναντάτε τυχαία παντού στο δρόμο, μιας και έχει βρει τη χρυσή τομή σε όλες τις απαιτήσεις των σύγχρονων αγοραστών. Η Ford μέσω του προγράμματος Ford Value, κάνει την απόκτηση του εντυπωσιακού και άκρως οδηγοκεντρικού Puma, πιο συμφέρουσα από ποτέ. Πλέον το πιο fun to drive B-SUV της αγοράς είναι ετοιμοπαράδοτο με όφελος 1.000 ευρώ, επιτόκιο 2.99%, ιδιαίτερα χαμηλή προκαταβολή και 8 χρόνια εγγύηση.
Απολαυστικό για τον οδηγό
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο οδηγός αμέσως μόλις πιάσει το τιμόνι και βρεθεί στην πρώτη στροφή καταλαβαίνει πως η πληροφορία από τα χέρια του, στις ρόδες, φτάνει ακαριαία. Το αυτοκίνητο πατάει εξαιρετικά, το τιμόνι μεταφέρει την πληροφορία αυτούσια στις ρόδες, ο κινητήρας ανταποκρίνεται σε όλο το φάσμα των στροφών ενώ ταυτόχρονα ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.8 ιντσών του προσφέρει όλες τις πληροφορίες, χωρίς να τον αποσπά. Η αίσθηση που έχει ο οδηγός είναι πως το αυτοκίνητο μπορεί να ανταποκριθεί ακόμα και αν το πιέσει υπερβολικά.
Άνετο για τους επιβάτες
Το Ford Puma προσφέρει πολύ καλό χώρο για γόνατα και κεφάλια, καθίσματα με καλή στήριξη και φυσικά μία οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό με πλήρη συνδεσιμότητα και λογισμικό τελευταίας τεχνολογίας SYNC3. Στα επιπλέον, προσθέστε τον πίσω χώρο αποσκευών 456 λτ. ο οποίος διαθέτει και το εύκολα καθαριζόμενο MegaBox 80λτ. το οποίο μπορεί να πλυθεί, διαθέτοντας μέχρι και τάπα αποστράγγισης.
Ο κορυφαίος κινητήρας που συμπληρώνει την εξίσωση
Το μεγαλύτερο μέρος της επιτυχίας του Ford Puma είναι ο EcoBoost κινητήρας του (δεν έχει κερδίσει τυχαία πάνω από 8 βραβεία). Έτσι λοιπόν το Puma εξοπλίζεται με τον 1.000άρη EcoBoost (125 PS) κινητήρα ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα με μπαταρία 48V. Αυτό το ήπιο υβριδικό σύστημα κινητήρα και μετάδοσης δεν λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ισχύ. Αντιθέτως, ο ηλεκτρικός κινητήρας υποστηρίζει τον βενζινοκινητήρα όταν χρειάζεται, προσφέροντας πρόσθετη ισχύ ισοδύναμη με 16 PS, και έως και 20% καλύτερη επιτάχυνση και μειώνοντας την ανάγκη για αλλαγές ταχυτήτων. Ο κινητήρας χρησιμοποιεί επίσης τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης για την επαναφόρτιση της μπαταρίας (δεν συνδέεται στην πρίζα), συμβάλλοντας στην αύξηση της οικονομίας καυσίμου του οχήματος και στη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Το σύνολο στη συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, προσφέροντας στο όχημα τη δυνατότητα να πετύχει 0-100 σε 9.8 δευτ., τελική άνω των 190χλμ./ώρα και μικτή κατανάλωση στα 5.4λτ. Φυσικά υπάρχει και η έκδοση με τον ίδιο, ήπια υβριδικό 1.000άρη κινητήρα αλλά με απόδοση 155 ίππων, για όσους θέλουν παραπάνω γκάζι και μηδενική καθυστέρηση του turbo. Εννοείται πως υπάρχει και η δυνατότητα για επιλογή αυτόματου κιβωτίου, όχι μόνο μηχανικού, για όσους περνούν αρκετή ώρα στην κίνηση της πόλης.
Υπερπλήρες από τη βασική έκδοση Titanium
H βασική εξοπλιστική έκδοση Titanium είναι πλήρης και παρέχει μεταξύ άλλων, 17άρες ζάντες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και θερμαινόμενους εξωτερικούς καθρέφτες, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αυτόματο ηλεκτρονικό σύστημα κλιματισμού, Ραδιόφωνο με οθόνη αφής 8″ TFT, 7 ηχεία , Ford SYNC 3 με σύστημα πλοήγησης και κλήση έκτακτης ανάγκης, ασύρματη σύνδεση Bluetooth, GPS και modem FordPass Connect. Εννοείται πως ανεβαίνοντας στις εκδόσεις ST-Line, ST-Line X, η λίστα εξοπλισμού εμπλουτίζεται ακόμα παραπάνω με δεκάδες επιπλέον συστήματα που κάνουν τη συμβίωση με το Puma, μία μοναδική εμπειρία.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!