Το Renault 5 E-Tech αποκαλύφθηκε τον περασμένο Φεβρουάριο, επαναφέροντας στους δρόμους τον εμβληματικό αριθμό 5 για πρώτη φορά από τη δεκαετία του ’80. Στην εμπορική του πορεία θα τα βάλει -μεταξύ άλλων- και με το Mini Cooper Electric, το οποίο προσφέρεται τόσο σε κλειστή, όσο και σε κάμπριο έκδοση.
Ο ειδικός στα render, Theophilus Chin, γνωστός κι ως Theottle στο YouTube και το Instagram, φαντάστηκε πώς θα ήταν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης αν η Renault εμπλούτιζε την γκάμα του με μια ανοιχτή εκδοχή του.
Το R5 E-Tech Convertible έχει εξοπλιστεί με μια μαλακή οροφή, ενώ έχουν γίνει αρκετές αλλαγές και στον σχεδιασμό, κυρίως του πίσω μέρους. Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής έχει τροποποιήσει τα πίσω φώτα, προκειμένου να «δέσουν» πιο αρμονικά με τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα.
Εκτός αυτού, έχουν αφαιρεθεί οι πίσω πόρτες, προκειμένου να δημιουργηθεί χώρος για την οροφή. Έτσι, ο αποθηκευτικός χώρος έχει μειωθεί, όπως κι εκείνος των επιβατών, χωρίς όμως να αφαιρούνται τα πίσω καθίσματα, κι η καμπίνα συνεχίζει να φιλοξενεί έως και 5 επιβάτες.
Ωστόσο, οι πιθανότητες το R5 να μετατραπεί σε δίθυρο κάμπριο είναι μηδαμινές. Μια τέτοια τροποποίηση θα απαιτούσε σημαντικές αλλαγές στο αμάξωμα του μοντέλου, αυξάνοντας, έτσι, το κόστος εξέλιξης και παραγωγής του και άρα την τιμή του στην αγορά.
Οι Γάλλοι επιθυμούν να διατηρήσουν την τιμή του στα 25.000 ευρώ, ώστε να μπορεί να έρθει αντιμέτωπο με αντίστοιχα πρότζεκτ άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, όπως το Citroen e-C3, που παρουσιάστηκε τον Οκτώβριο του 2023, αλλά και το Volkswagen ID.2, που αναμένεται να καταφτάσει εντός του 2025.
Δείτε πώς δημιούργησε ο Theottle το Renault 5 E-Tech Convertible:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Γκολ απ’ τα αποδυτήρια – Το νέο Renault 5 έχει λίστα αναμονής με 50.000 ονόματα
Το νέο Renault 4 εμφανίζεται για πρώτη φορά και δείχνει τις οθόνες του (photos)
Alpine A290: Κλείδωσε η ημερομηνία παρουσίασης για την «hot» έκδοση του Renault 5
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!