Η εμβληματική Mercedes-Benz G-Class, γίνεται ηλεκτρική, με το EQG να είναι προγραμματισμένο να κάνει το ντεμπούτο του στις 24 Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου.
Αυτό που υπόσχεται ένα μείγμα κλασικών δυνατοτήτων G-Class και καινοτόμου ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης κίνησης.
Η πλήρως ηλεκτρική μετενσάρκωση της κλασικής G-Class θα πωλείται ως Mercedes G580 και θα κάνει το ντεμπούτο της μαζί με τη νέα υβριδική AMG GT και ένα ανανεωμένο EQS.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Kallenius, μας έδωσε πρόσφατα μια γεύση από τις δυνατότητες του EQG κατά τη διάρκεια μιας απόδρασης στην πατρίδα του, τη Σουηδία. Το βίντεο παρουσιάζει την ηλεκτρική G-Class να αντιμετωπίζει διάφορες χειμερινές οδηγικές προκλήσεις στις εγκαταστάσεις δοκιμών της εταιρείας, επιδεικνύοντας την εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά και πρόσφυση του οχήματος.
Η ηλεκτρική καρδιά του EQG φέρνει πολλά πλεονεκτήματα στη θρυλική κληρονομιά του εκτός δρόμου. Οι βελτιωμένες γωνίες προσέγγισης και αναχώρησης (32 μοίρες και 35 μοίρες, αντίστοιχα), καθώς και μια ελαφρά αύξηση της απόστασης από το έδαφος (249 mm), υποδηλώνουν βελτιωμένες ικανότητες εκτός δρόμου σε σύγκριση με την έκδοση που κινείται με φυσικό αέριο.
Ενώ οι πλήρεις τεχνικές προδιαγραφές είναι ακόμη υπό εξέταση, οι μηχανικοί της Mercedes-Benz υπογράμμισαν ότι το EQG έχει σχεδιαστεί από την αρχή για να κατακτά απαιτητικά μονοπάτια χωρίς να θυσιάζει τη σεβαστή εκτός δρόμου ταυτότητα του μοντέλου.
Ο Kallenius έβαλε επίσης το EQG στους ρυθμούς του στο χιόνι και τον πάγο, όπου το ηλεκτρικό SUV διατήρησε αξιοσημείωτη σταθερότητα. Αν και το drifting με το αντίθετο κλείδωμα ήταν αναμφίβολα διασκεδαστικό για τον Διευθύνοντα Σύμβουλο, το επίκεντρο ήταν, φυσικά, τα εξελιγμένα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης του EQG. Λειτουργεί με τους μεμονωμένους κινητήρες, κατανέμοντας τη ροπή για μεγιστοποίηση της πρόσφυσης.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!