Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κερδοσκοπία: Τα «κόλπα» των εταιρειών που αδειάζουν τα πορτοφόλια των καταναλωτών

Κερδοσκοπία: Τα «κόλπα» των εταιρειών που αδειάζουν τα πορτοφόλια των καταναλωτών


Αντιμέτωποι με φαινόμενα κερδοσκοπίας έρχονται καθημερινά αρκετοί καταναλωτές.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του ΑΝΤ1, πολλές εταιρείες συρρικνώνουν τις ποσότητες των προϊόντων χωρίς, ωστόσο, να μειώνουν την τιμή, η οποία σε ορισμένες περιπτώσεις αυξάνεται. Έτσι, ο οικογενειακός προϋπολογισμός επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο, αφού το προϊόν τελειώνει σε χρόνο ρεκόρ.

Το φαινόμενο αυτό, που ονομάζεται «shrinkflation», δηλαδή συρρίκνωση με ταυτόχρονο πληθωρισμό τείνει να λάβει μεγάλες διαστάσεις, με τους καταναλωτές να καλούνται να έχουν στραμμένη την προσοχή τους στις συσκευασίες των προϊόντων, ώστε να αποφεύγουν να πέφτουν θύματα κερδοσκοπίας.

Να σημειωθεί ότι από τη στιγμή που η ποσότητα, η οποία αναγράφεται σε κάθε συσκευασία είναι ακριβής, η πρακτική αυτή δεν είναι παράνομη.

Δείτε το βίντεο:

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αλήθεια είναι πως η DS Automobiles προωθεί το ηλεκτρικό της μέλλον, με πάνω από 50 μονάδες προπαραγωγής του επερχόμενου μοντέλου της να βγαίνουν στους γαλλικούς δρόμους για ολοκλήρωση...

ΕΛΛΑΔΑ

Θερμοκρασίες ρεκόρ καταγράφηκαν το φετινό καλοκαίρι στις ελληνικές θάλασσες καθιστώντας το, το πιο ζεστό σε βάθος σαρακονταετίας σύμφωνα με μελέτη ερευνητών τριών πανεπιστημίων της...

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

Αθλητική πανδαισία στις οθόνες σήμερα, Κυριακή 24 Νοεμβρίου με την επιστροφή όλων των πρωταθλημάτων στις αθλητικές μεταδόσεις μετά τη διακοπή για τις Εθνικές ομάδες. Στη Super...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στην ιδρυτική διακήρυξη του νέου πολιτικού του φορέα προχωρά σε λίγη ώρα ο Στέφανος Κασσελάκης, καθώς παρουσιάζει  τους βασικούς άξονες του προγράμματός του και...