H Volvo είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία με πρωτιές σε ότι αφορά στις τεχνολογίες ασφάλειας των μοντέλων της. Πολλά συστήματα ασφάλειας για τους επιβάτες που εξέλιξε η εταιρεία φιλοξενήθηκαν σε μοντέλα παραγωγής και συνεχίζουν να αποτελούν, εξελιγμένα πλέον, στοιχεία παθητικής ασφάλειας μέχρι σήμερα στο σύνολο των αυτοκινήτων παραγωγής.
Για παράδειγμα, οι ζώνες ασφαλείας πρωτοπαρουσιάστηκαν στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου 121 “Amazon” το 1956 και υιοθετήθηκαν αργότερα από όλους τους κατασκευαστές.
Η εταιρεία έχει παρουσιάσει το σύστημα “Accident Ahead Alert” ως ευρεσιτεχνία το 2016 όμως μόλις προσφάτως θα το θέσει σε εφαρμογή σε μοντέλα της που κυκλοφορούν στην αγορά της Δανίας. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα προειδοποίησης του οδηγού σε πραγματικό χρόνο για εμπόδια που θα συναντήσει στο δρόμο του.
Η συγκεκριμένη τεχνολογία συνδεδεμένης ασφάλειας έχει εγκατασταθεί εδώ και χρόνια σε αρκετά μοντέλα όμως ήταν ανενεργά καθώς έλειπε η πρόσβαση σε δεδομένα πραγματικού χρόνου από τα κέντρα διαχείρισης κυκλοφορίας.
Η Δανία επιλέχθηκε να είναι η πρώτη αγορά για το “Accident Ahead Alert” επειδή η υπηρεσία οδικών μεταφορών της διαθέτει υψηλής ποιότητας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο καθώς και κάλυψη σε εύρος περιοχής.
“Η χρηστικότητα αυτού του συστήματος είναι ότι λαμβάνει όλα τα δεδομένα που είναι διαθέσιμα από την οδική αρχή. Αυτό σημαίνει ότι θα παρέχει προειδοποιήσεις για ατυχήματα που αφορούν όλα τα αυτοκίνητα καθώς και όλους τους άλλους χρήστες του δρόμου”, δήλωσε η Asa Haglund που ηγείται του Κέντρου Ασφάλειας της Volvo Cars, για να διευκρινίσει περαιτέρω: “Τα μόνα δεδομένα που μοιραζόμαστε από τον χρήστη είναι η τοποθεσία και ο τύπος του ατυχήματος για τα οποία πρέπει να δώσει την συγκατάθεση του στη Volvo για την ανώνυμη κοινοποίηση των δεδομένων τους”. Οι οδηγοί θα προειδοποιούνται μόνο εάν το ατύχημα βρίσκεται περίπου 200 μέτρα μπροστά από την τρέχουσα θέση τους.
Η Haglund δήλωσε ότι η Volvo είναι έτοιμη να επεκτείνει τη λειτουργία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, με επίκεντρο εκείνες που αποτελούν μέρος του οικοσυστήματος European Data for Road Safety. Τα μέλη περιλαμβάνουν τη Γερμανία, την Αυστρία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Κάτω Χώρες, την Ισπανία και τη Σουηδία.
Η Volvo ελπίζει επίσης ότι οι ανταγωνιστές της θα συμμετάσχουν στη δημιουργία μιας εταιρικής σχέσης ανταλλαγής πληροφοριών για την πρόληψη ατυχημάτων. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Volvo δεν θα χρεώνει για την ανταλλαγή των δεδομένων της, επειδή πιστεύει ότι η πρόληψη των ατυχημάτων θα πρέπει να είναι ο στόχος.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!