Πέραν από παγκοσμίου βεληνεκούς premium εταιρεία, η Alfa Romeo φαίνεται πως θέλει να γίνει και κατασκευαστής σπάνιων και συλλεκτικών σπορ αυτοκινήτων – σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που προκύπτουν για το επερχόμενό της supercar.
Η παρουσίασή του είναι προγραμματισμένη για το τέλος αυτού του Αυγούστου, και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι προδιαγραφές της νέας ιταλικής supersport πριμαντόνας αυτής θα ξεπερνούν κατά πολύ τις προδιαγραφές της εξωτικής 8C Competizione της περασμένης δεκαετίας.
Η Alfa Romeo περιφρουρεί με την απόλυτη εχεμύθεια το σχέδιο του νέου της supercar. Τα μοναδικά ανεπίσημα και υποθετικά σχέδια που έχουν δει το φως της δημοσιότητας είναι ενός Ιταλού σχεδιαστή που εμπνεύστηκε από το μυθικό Proteus – το πρωτότυπο που αποτέλεσε τη βάση της τελευταίας γενιάς της GTV, η οποία παρουσιάστηκε στο μέσον της δεκαετίας του 1990.
Το όνομα του supercar επίσης φυλάσσεται ακόμη ως κόρη οφθαλμού. Και αυτό αναμένεται να συνεχιστεί μέχρι το απόγευμα της 30ής Αυγούστου 2023, που θα γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια του ιταλικού τετράτροχου έργου τέχνης.
Η πρώτη από τις μόνο δύο επίσημες εικόνες που έχει αφήσει το ιταλικό εργοστάσιο να διαρρεύσει είναι από ένα μέρος του τιμονιού, που είναι καλυμμένο με καφέ δέρμα και έχει το έμβλημα της Alfa σε μια σφυρήλατη επιφάνεια αλουμινίου. Η δεύτερη δείχνει το κλασσικό σχήμα Trilobo της γρίλιας.
Πέραν αυτών, γνωρίζουμε ότι το supercar θα έχει επιρροές από μία από τις μυθικότερες Alfa της ιστορίας, την 33 Stradale. H σύνδεση αυτή με το θρυλικό της παρελθόν θα είναι αντίστοιχη με τις συνδέσεις που συνηθίζει η Ferrari, αλλά και η Rolls-Royce – και κατά συνέπεια η Alfa Romeo θα έχει ομοιότητες με τη φιλοσοφία κατασκευής αυτοκινήτων των δύο αυτών εταιρειών.
Το supercar της Alfa θα κατασκευαστεί, άλλωστε, σε πολύ μικρό αριθμό αντιτύπων – που πολλοί πιστεύουν ότι θα είναι μόλις 33, προς τιμήν φυσικά της 33 Stradale. Κατά συνέπεια, η σπανιότητά του θα εκτοξεύσει την τιμή του πάνω από το ένα εκατομμύριο ευρώ – αλλά δεν θα είναι η συλλεκτικότητά του η μόνη υπεύθυνη για αυτό.
Υπεύθυνη θα είναι και η ισχύς και υβριδική τεχνολογία της μονάδας ισχύος του. Όπως πιστεύεται, το ιταλικό supercar θα έχει το υβριδικό σύστημα -πάνω στην πλατφόρμα Giorgio- που θα χρησιμοποιεί και η νέα Giulia, με θερμικό κινητήρα V6 biturbo ο οποίος με τη βοήθεια της ηλεκτρικής ενέργειας θα ξεπερνά τους 800 ίππους. Σε λιγότερο από έναν μήνα θα γνωρίζουμε, πάντως, αν θα επιβεβαιωθούν -ή όχι- όλα τα παραπάνω.
Διαβάστε επίσης
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!