Χαμός επικρατεί στα social media με το τραγούδι της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision.
Μπορεί το «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι να έχει διχάσει την Ελλάδα, με τους μισούς να το αποθεώνουν και τους υπόλοιπους να το κατακεραυνώνουν, στο εξωτερικό όμως μόνο απαρατήρητο δεν έχει περάσει. Πάνω από 4.200.000 συνολικές προβολές στο επίσημο βίντεο κλιπ, περισσότερα από 3.800.000 Spotify streams, και πολύ ψηλά στα Trend της Ελλάδας.
Λιγότερο από δυο μήνες πριν την διεξαγωγή του διαγωνισμού τραγουδιού στην Σουηδία η ελληνική συμμετοχή έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον όσων ασχολούνται με την Eurovision, τους λεγόμενους Eurofans.Πλέον, η Ελλάδα αποτελεί ένα από τα φαβορί για τη νίκη στη Eurovision αφού, μέσα σε λίγες ώρες, ανέβηκε δύο θέσεις στα σχετικά στοιχήματα.
Μάλιστα, το τελευταίο διάστημα το συγκεκριμένο κομμάτι αποτελεί πηγή έμπνευσης για τους χρήστες των social media παγκοσμίως, οι οποίοι κάνουν τα δικά τους… πειράματα.
Ένας από τους TikToker που ασχολήθηκε με το τραγούδι της ελληνικής συμμετοχής στη Eurovision είναι και ο Βρετανός Άαρον Σίμπλεϊ ο οποίος μέχρι πρότινως δεν είχε μεγάλη απήχηση. Συγκεκριμένα τα βίντεο που ανέβαζε στο TikTok έφταναν τα 3-4 χιλιάδες ενώ όταν ανέβασε το βίντεο με το ζάρι ξεπέρασε τις 400.000 προβολές.
Ένας άλλος έκανε το τραγούδι έντεχο, ενώ ένας τρίτος το έκανε λίγο πιο… λαϊκό…
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!