Η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη να παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιου -στο τέλος Οκτωβρίου- το πρωτότυπο ενός πολύ καινοτομικού νέου της σπορ αυτοκινήτου, μεγάλης ηλεκτρικής αυτονομίας.
Το πρωτότυπο αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες του αγγλικού περιοδικού Autocar, θα εγκαινιάσει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα, τη μηχανική προσέγγιση και τον τρόπο κατασκευής των ηλεκτρικών Lexus που θα ακολουθήσουν. Κατά συνέπεια, θα είναι ένα επαναστατικό αυτοκίνητο για την πολυτελή εταιρεία του ομίλου Toyota, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του ανταγωνισμού της κυρίως με τις γερμανικές premium εταιρείες.
Η σχεδιαστική του ταυτότητα, συγκεκριμένα, θα υιοθετεί στοιχεία και από το θρυλικό LFA – που σημαίνει πως θεωρητικά το πρωτότυπο αυτό θα μετασχηματιστεί στον ηλεκτρικό διάδοχο του θρυλικού sportscar της Lexus. Γνωρίζουμε ήδη ότι θα είναι η σπορ ναυαρχίδα της γκάμας της εταιρείας.
Οι βρετανικές πληροφορίες αναφέρουν πως η τεχνολογία που θα εγκαινιάσει το πρωτότυπο αυτό δεν θα σχετίζεται με εκείνη των τωρινών ηλεκτρικών Lexus, δηλαδή των υπερυψωμένων UX και RZ. Θα έχει καινούρια τεχνολογία στους τομείς των μπαταριών και των ηλεκτροκινητήρων, με κύριους στόχους την αύξηση της αυτονομίας και απόδοσης και τη μειωμένη τιμή – τεχνολογία που εξελίχθηκε και για λογαριασμό των νέων ηλεκτρικών Toyota, αρχής γενομένης από το 2026.
Βάσει της τεχνολογίας αυτής η Lexus θα διαμορφώσει όλη την καινούρια της γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενόψει και του στόχου να παράγει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2035.
Στον πυρήνα των νέων αυτών τεχνολογιών βρίσκεται μια καινούρια ηλεκτρική πλατφόρμα, η οποία θα επιτρέψει στη Lexus να μειώσει δραστικά το κόστος διότι θα «φέρει επανάσταση στη δομή του αμαξώματος και θα αλλάξει ριζικά τη μέθοδο παραγωγής και το λογισμικό».
Η νέα αρχιτεκτονική επίσης θα μειώσει σημαντικά το βάρος της όλης πλατφόρμας, αλλά αυξάνοντας ταυτόχρονα τη στρεπτική ακαμψία της. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία θα δώσει μεγάλη έμφαση στην οδηγική ευχαρίστηση, μέσω της χρήσης της ηλεκτρικής τετρακίνησης Direct4 που προβλέπει το torque vectoring και για τους τέσσερις τροχούς.
Σχετικά με τη νέα μπαταρία, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέας γενιάς τεχνολογία ιόντων-λιθίου θα προσφέρει αυτονομία άνω των 800 χιλιομέτρων. Παράλληλα, η μπαταρία θα κοστίζει 40% λιγότερο σε σχέση με τις σημερινές, και θα έχει πάχος μόλις 10 εκατοστών, που είναι σημαντικό για τα σπορ αυτοκίνητα.
Η Toyota έχει επιβεβαιώσει, παράλληλα, ότι το 2027-’28 θα είναι σε θέση να βγάλει στην παραγωγή τη μπαταρία αυτονομίας 1.000 χιλιομέτρων, ενώ θυμίζουμε ότι επίσης το 2028 περιμένουμε και τις επαναστατικές μπαταρίες στέρεου τύπου που εξελίσσει (και) η ιαπωνική εταιρεία.
Όσον αφορά στο σχεδιασμό που περιμένουμε από το πρωτότυπο της Lexus στο Σαλόνι του Τόκιο, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτό θα είναι ένα χαμηλό σπορ αυτοκίνητο με δυναμική στάση – συγκεκριμένα με μεγάλη γωνία rake, που είναι η γωνία που διαμορφώνει το δάπεδο του αυτοκινήτου σε σχέση με το έδαφος.
Τα εμπρός LED φώτα θα έχουν το σφηνοειδή σχεδιασμό σε σχήμα βέλους, ενώ το μυώδες καπό θα παραπέμπει αισθητικά στην LFA. Οι εξωτερικοί καθρέπτες θα αντικατασταθούν με κάμερες, αποκαλύπτοντας τη ροπή των μελλοντικών ηλεκτρικών Lexus προς την αεροδυναμική και τις ψηφιακές τεχνολογίες – που φυσικά θα περιλαμβάνουν και τα νέας γενιάς συστήματα συνδεσιμότητας, πολυμέσων και υποβοήθησης του οδηγού.
Τέλος, σημαντική παράμετρος θα είναι και η χρήση βιώσιμων και ανακυκλωμένων υλικών στο εσωτερικό, όπως το υψηλής ποιότητας Ultrasuede. Τα υλικά αυτά θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο πρωτότυπο του Τόκιο και θα υιοθετηθούν από τα μελλοντικά ηλεκτρικά Lexus, παράλληλα με την ευρυχωρία που θα εξασφαλίσει το μικρότερο μέγεθος της μπαταρίας και των ηλεκτροκινητήρων.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!