Η είδηση έρχεται να κάνει τους petrolheads και φίλους του μοντέλου να αλαλάζουν, καθώς οι μέχρι πρότινος φήμες ήθελαν τη Supra να περνάει στην… ηλεκτρική όχθη. Ωστόσο, η πληθωρική στρατηγική της ιαπωνικής μάρκας τη θέλει να διαθέτει τόσο μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και αμιγώς ηλεκτροκίνητα.
Η Toyota όχι μόνο δε θα κάνει τη Supra ηλεκτρική, αλλά το σύστημα πρόωσης θα είναι εξ ολοκλήρου δικό της εν αντιθέσει με την απερχόμενη.
Ο κινητήρας της νέας γενιάς θα είναι ο καινούργιος δίλιτρος turbo τετρακύλινδρος της Toyota που ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο. Ο ίδιος θα αξιοποιηθεί και στην 8η γενιά της Celica, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 406 ίππους και 500 Nm.
Η ιαπωνική εταιρεία φέρεται να έχει κατασκευάσει τον κινητήρα έτσι, ώστε να είναι συμβατός με ηλεκτρική υποβοήθηση ενώ θα μπορεί να τροφοδοτηθεί και με καύσιμα με ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα. Στο μεταξύ, αναμένεται να αποκτήσει και αγωνιστική εκδοχή, οπού η ισχύς του θα φτάνει τους 600 ίππους.
Το υβριδικό του σύστημα φυσικά θα είναι αυτοφορτιζόμενο, όπως συνηθίζει η Toyota, με τη γεννήτρια και τον συμπλέκτη να βρίσκονται μεταξύ κινητήρα και κιβωτίου.
Οι φήμες μιλούν για 8τάχυτο ή 10τάχυτο αυτόματο, αν και η εταιρεία φέρεται να πειραματίζεται με προσομοίωση χειροκίνητου κιβωτίου. Υποθετικά μιλώντας, η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται στους πίσω τροχούς.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!