Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

VW ID. Buzz: Το εμβληματικό Bulli αναβαθμίζεται- Νέοι κινητήρες και νέες εκδόσεις

VW ID. Buzz: Το εμβληματικό Bulli αναβαθμίζεται- Νέοι κινητήρες και νέες εκδόσεις


Το ID. Buzz είναι ένα Icon car για την Volkswagen, που εκφράζει απόλυτα την καινοτομία, την μοναδικότητα, την διαφορετικότητα, το design μιας νέας εποχής και την πρωτοπορία σε όλα τα επίπεδα της σύγχρονης μετακίνησης.

Η ανανεωμένη γκάμα του ID προσφέρεται σήμερα στις εκδόσεις ID. Buzz και ID. Buzz GTX με νέα μπαταρία 86 kWh1 και νέο κινητήριο σύστημα υψηλής ενεργειακής απόδοσης που προσφέρει ισχύ 210 kW (286 PS).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επιβατικό ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο εντυπωσιάζει με την ισχυρή απόδοση και το τεράστιο εσωτερικό για έως και επτά άτομα, ποδήλατα και σανίδες του surf.

Tο νέο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας, το ID. Buzz GTX με κανονικό ή μακρύ μεταξόνιο, χαρακτηρίζεται επίσης από μεγαλύτερη ισχύ από ποτέ, με 250 kW (340 PS). Αυτό το μοντέλο διαθέτει απαράμιλλες επιδόσεις, τετρακίνηση στάνταρ και υψηλές ικανότητες ρυμούλκησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με κανονικό μεταξόνιο, το ID. Buzz GTX τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία 79 kWh. Η έκδοση με μακρύ μεταξόνιο εφοδιάζεται αυτόματα με τη μεγαλύτερη μπαταρία 86 kWh. Η τεχνική αναβάθμιση της γκάμας ωφελεί και τα υπάρχοντα μοντέλα: το επιβατικό ID. Buzz και το ID. Buzz Cargo (Επαγγελματική έκδοση) με κανονικό μεταξόνιο, που θα εξοπλιστούν επίσης με τον νέο κινητήρα 210 kW και την μπαταρία 79 kWh1 (προηγουμένως κινητήρας 150 kW και μπαταρία 77 kWh1).

Το ID. Buzz  με το μακρύ μεταξόνιο με την μπαταρία 86 kWh έχει μεγαλύτερους χώρους και φιλοξενεί  επτά άτομα ενώ η αυτονομία του είναι έως και 487 km.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλες οι εκδόσεις 79 kWh του ID. Buzz μπορούν να «ανεφοδιαστούν» σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC με ισχύ φόρτισης έως 185 kW6 (παλαιότερα 170 kW). Στην περίπτωση των εκδόσεων 86 kWh, είναι δυνατή ακόμη και ισχύς 200 kW7. Η μπαταρία 79 kWh φορτίζει από 10% έως 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά στη μέγιστη ισχύ φόρτισης. Η αντίστοιχη τιμή για τις μπαταρίες 86 kWh είναι επίσης μικρότερη από 30 λεπτά λόγω της υψηλότερης ισχύος φόρτισης.

Η έκδοση με κανονικό μεταξόνιο έχει μήκος 4.712 mm, ενώ η νέα έκδοση μακρύ μεταξόνιο έχει μήκος 4.962 mm. Το επιπλέον μήκος επιτυγχάνεται έχοντας αυξήσει το μεταξόνιο από 2.989 σε 3.239 χλστ. Στο πλάι, τα επιπλέον 250 mm κατανέμονται μεταξύ των συρόμενων πίσω θυρών, οι οποίες είναι 192 mm μακρύτερες και των κατά 58 mm μεγαλύτερων περιοχών μεταξύ των κολόνων C και των πίσω τροχών.

Το πρόσθετο μήκος δημιουργεί χώρους για έως και επτά θέσεις  (δύο μπροστά, τρεις στη 2η σειρά καθισμάτων, δύο στην 3η σειρά καθισμάτων (2/3/2), ακόμη περισσότερο χώρο αποσκευών και τη νέα και μεγαλύτερη μπαταρία 86 kWh. Με πέντε άτομα ως επιβάτες, η μέγιστη χωρητικότητα χώρου αποσκευών είναι 1.340 λίτρα (φορτωμένο έως το πάνω άκρο της πλάτης των πίσω καθισμάτων).

Και τα δύο μοντέλα έχουν πλάτος 1.985 mm χωρίς τους εξωτερικούς καθρέφτες και ύψος έως 1.927 mm, ανάλογα με τον εξοπλισμό. Η τιμή Cd είναι 0,29, η οποία είναι εξαιρετική για ένα λεωφορείο.

Ακόμη και με επτά άτομα, η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών εξακολουθεί να φτάνει τα 306 λίτρα. Εάν οι πλάτες και των πέντε καθισμάτων της δεύτερης και της τρίτης σειράς αναδιπλωθούν, ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξάνεται εντυπωσιακά, στα 2.469 λίτρα. Και το ID. Buzz με κανονικό μεταξόνιο, επίσης, μπορεί τώρα να διαμορφωθεί ως εξαθέσιο (2/2/2). Μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο ως πενταθέσιο (2/3).

Η ισχύς όλων των επιβατικών εκδόσεων ID. Buzz και του ID. Buzz Cargo έχει πλέον αυξηθεί στα 210 kW (286 PS). Αυτά τα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με ηλεκτροκινητήρα στον κινητήριο πίσω άξονα. Τα δύο νέα ID. Buzz GTX μοντέλα έχουν ισχύ έως και 250 kW (340 PS). Εκτός από τον κινητήρα 210 kW στον πίσω άξονα, διαθέτουν στον μπροστινό – επίσης κινητήριο – άξονα έναν κινητήρα 80 kW (109 PS). Στο νέο κινητήριο σύστημα ενσωματώνονται επίσης δύο νέες μπαταρίες. Όλες οι εκδόσεις με κανονικό μεταξόνιο διαθέτουν μπαταρία 79 kWh (καθαρό). Η μπαταρία των μοντέλων με μακρύ μεταξόνιο έχει ενεργειακό περιεχόμενο 86 kWh (καθαρό).

Τα νέα ID. Buzz εξοπλίζεται με μια εντελώς νέα γενιά συστημάτων Infotainment (στον βασικό εξοπλισμό) με διαισθητική πλοήγηση στο μενού και πολύ γρήγορη υπολογιστική ισχύ. Η οθόνη αφής του συστήματος έχει πλέον μέγεθος 12,9 ίντσες αντί για 12,0 ίντσες (33 cm διαγώνιος αντί για 30 cm). Νέα είναι επίσης η φωτιζόμενη μπάρα αφής για έλεγχο θερμοκρασίας και έντασης του ήχου.

Ο βασικός εξοπλισμός είναι εντυπωσιακός. Όλα τα ID. Buzz Pro μοντέλα είναι εξοπλισμένα με δύο συρόμενες πόρτες, προβολείς LED και πίσω φώτα LED, μπροστινή κάμερα για συστήματα υποβοήθησης οδηγού, πολυλειτουργικό τιμόνι, σύστημα διατήρησης λωρίδας Lane Assist, σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης Front Assist, V2X (χρησιμοποιεί δεδομένα σμήνους για την παροχή προειδοποιήσεων σχετικά με κινδύνους σε πολύ κοντινή απόσταση), cruise control, Dynamic Road Sign Display, Park Distance Control, σύστημα Infotainment (Ready 2 Discover), App-Connect (συμπ. App-Connect Wireless) για Apple CarPlay και Android Auto, διεπαφή κινητού τηλεφώνου, αυτόματο κλιματισμό και Keyless Start.

Το νέο ID. Buzz GTX διαφέρει από το ID. Buzz Pro τόσο οπτικά όσο και από πλευράς εξοπλισμού. Η εμπνευσμένη σχεδίαση του μπροστινού μέρους του GTX είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή. Όλα τα σκούρα στοιχεία του αμαξώματος είναι φινιρισμένα σε γυαλιστερό μαύρο. Επιπλέον, η ζάντα αλουμινίου Solna 20 ιντσών είναι στάνταρ εξοπλισμός για το ID. Buzz GTX.

Τοποθετούνται επίσης στάνταρ: σπορ μηχανολογικός εξοπλισμός και προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix. Ένα νέο εξωτερικό χρώμα, το Cherry red προσφέρεται αποκλειστικά για το ID. Buzz GTX. Ο εσωτερικός εξοπλισμός GTX έχει επίσης προσαρμοστεί ανάλογα. Για παράδειγμα, οι εκδόσεις GTX είναι τα μόνα μοντέλα της γκάμας που έχουν μαύρη επένδυση οροφής, ενώ τα καθίσματα έχουν σχεδιασμό ειδικά για GTX με κόκκινες ραφές και πολυλειτουργικό τιμόνι με λογότυπο GTX.

Το ηλεκτρικό Volkswagen bus διαθέτει μια high-tech πανοραμική ηλιοροφή με έξυπνο γυαλί. Διατίθεται και για τις δύο εκδόσεις μεταξόνιου. Μια μεμβράνη υγρών κρυστάλλων είναι ενσωματωμένη στο πολυστρωματικό γυαλί, με την επιλογή της κατάστασης, διαφανής ή αδιαφανής, να γίνεται ηλεκτρονικά (λειτουργία αποφυγής αδιάκριτων βλεμμάτων με προστασία από φως και θερμότητα). Η μεγαλύτερη πανοραμική ηλιοροφή που χρησιμοποιήθηκε ποτέ σε ένα Volkswagen καθιστά τα επιβατικά ID. Buzz και ID. Buzz GTX το Samba bus μιας νέας εποχής.

Υπάρχει ακόμη και η επιλογή More. Είναι μια ειδική έκδοση που προσφέρεται με ελκυστική τιμή.

Όσοι αγοράσουν το ID. Buzz More μπορούν να αποκτήσουν πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό με 49% λιγότερο κόστος σε σύγκριση με τον προαιρετικό εξοπλισμό της πρώτης έκδοσης ID. Buzz. Το ID. Buzz More μπορεί να παραγγελθεί τόσο με κανονικό όσο και με μακρύ μεταξόνιο και συνοδεύεται από πρόσθετα χαρακτηριστικά, όπως ηλεκτρικά αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέπτες, συμπεριλαμβανομένου φωτισμού surround με προβολή λογότυπου και περιβλήματα καθρεπτών σε γυαλιστερό μαύρο, θερμαινόμενο παρμπρίζ, φιμέ τζάμια πίσω, ζάντες αλουμινίου Venlo 19 ιντσών σε ασημί χρώμα, θερμαινόμενα καθίσματα για οδηγό και συνοδηγό, δερμάτινο θερμαινόμενο πολυλειτουργικό τιμόνι, το ID. Buzz Box (αφαιρούμενη κεντρική κονσόλα), αισθητήρας βροχής με αυτόματη ενεργοποίηση υαλοκαθαριστήρων, σύστημα Infotainment “Discover Pro” με Navi, χειρισμό τηλεφώνου και ηχοσυστήματος με φωνητικές εντολές, αριστερή & δεξιά ηλεκτρικά συρόμενη πόρτα χώρου επιβατών με ηλεκτρικά συρόμενα τζάμια με λειτουργία “Easy open”, πίσω ηλεκτρική μονόφυλλη πόρτα με λειτουργία “Easy Open” και “Easy Close” και αυτόματο κλιματισμό Air Care Climatronic 3 ζωνών.

Σε όλες τις εκδόσεις του ID.Buzz βασικός εξοπλισμός είναι:

ACC Stop & Go, Park Assist Plus με Park Distance Control, Keyless Advanced σύστημα κλειδώματος και εκκίνησης χωρίς κλειδί και αντικλεπτικό συναγερμό.

Διαθέσιμες για παραγγελία είναι οι εκδόσεις του ID. Buzz και ID. Buzz GTX.

 

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Το υπουργείο Ψηφιακής Ανάπτυξης της Ρωσίας και η εποπτική αρχή τηλεπικοινωνιών Roskomnadzor εξετάζουν το μπλοκάρισμα των τηλεφωνικών κλήσεων στις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, γράφει η...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ματωμένα Χριστούγεννα, στα τουρκικά kanli noel. Δεν είναι λίγοι στην Κύπρο, ελληνοκύπριοι και κυρίως τουρκοκύπριοι που παραδέχονται πως η ιστορία της διχοτόμησης του νησιού...

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Τι είπε η Έλενα Χαραλαμπούδη για το «5 minute craft» και τις προτάσεις που της έχουν γίνει για την τηλεόραση «Μου έχουν ζητήσει το...

ΜΑΓΑΖΙΝΟ

Ο Μιχάλης Χατζηγιάννης μίλησε για την έναρξη των εμφανίσεών του σε νυχτερινό μαγαζί, την πορεία που θα ακολουθούσε αν δεν είχε γίνει τραγουδιστής και...