Η πρώτη της εφαρμογή γίνεται στο C10, το μεγάλο SUV της μάρκας που έχει μήκος 4,74 μέτρα, συνδυάζοντας τα οφέλη της ηλεκτρικής και της θερμικής τεχνολογίας, μέσω μιας υβριδικής πρότασης που καλύπτει όλες τις ανάγκες.
Το Leapmotor C10 REEV διαθέτει ηλεκτρικό κινητήρα με ισχύ 215 ίππους (158 kW) αλλά κι έναν κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,5 λίτρων. Ο ηλεκτρικός τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 28,4 kWh και είναι εκείνος που κινεί το αυτοκίνητο.
Η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 145 χλμ., ωστόσο όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν και ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται και αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας για την μπαταρία.
Με τον τρόπο αυτό το C10 REEV μπορεί να καλύψει πάνω από 950 χλμ. χωρίς να χρειαστεί κανενός είδους ανεφοδιασμό. Η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι μόλις 0,4 λίτρα ανά 100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 10 γραμμ. ανά χλμ., ενώ δεν αλλοιώνεται καθόλου την αθόρυβη και ιδιαίτερα ποιοτική κύλιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Το C10 REEV υποστηρίζει ασφαλώς και φόρτιση μέσω εναλλασσόμενου (AC) ή συνεχούς (DC) ρεύματος, με τη δεύτερη περίπτωση να αναπληρώνει τη μισή χωρητικότητα της μπαταρίας σε μόλις 18 λεπτά της ώρας.
Το C10 REEV αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για την περαιτέρω ενίσχυση της Leapmotor στην αγορά της Ευρώπης, ως μια επιλογή με δεδομένα κορυφαίο δείκτη value for money και μηδενικό άγχος αυτονομίας.
Κομμένο και ραμμένο για εκείνους που εκτιμούν τα οφέλη της αμιγούς ηλεκτροκίνησης μα δεν θέλουν κανένα περιορισμό στην αυτονομία, το νέο μοντέλο της Leapmotor είναι ιδανικό τόσο για την καθημερινή χρήση στην πόλη όσο και για μακρινά ταξίδια.
UPD:
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!