Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί

Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί


Με περισσότερα από 33 χρόνια παραγωγής, το Escort είχε διαμορφώσει μια ολόκληρη εποχή για την Ford πριν δώσει την θέση του στο Focus στα τέλη της δεκαετίας του 1990. Το Escort RS Μκ1 έχτισε έναν μύθο γύρω από το μοντέλο της Ford χάρη στη λαμπρή πορεία του σε πολλές μορφές αγώνων και ειδικά στα ράλι. Το Escort RS Mk1 ξαναζεί μέσα από τη restomod πρόταση της Boreham Motorworks η οποία έχει σαν στόχο να πλαισιώσει το θρυλικό μοντέλο με σύγχρονη τεχνολογία χωρίς να χαθεί τίποτα από τον ταλαντούχο χαρακτήρα του. Το αμάξωμα θα είναι μια πιστή αναπαραγωγή του πρωτότυπου αλλά με πολλές σύγχρονες βελτιώσεις και ενισχύσεις. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί βάρος 800 κιλών με τη χρήση ανθρακονήματος για το καπό, τα πρόσθετα μέρη και το εσωτερικό. Η Boreham σχεδιάζει το πολύ 150 μονάδες, οι οποίες θα αναγνωρίζονται και θα υποστηρίζονται από το επίσημο δίκτυο της Ford.

_13103844_ford-escort



Ο σχεδιασμός παραμένει πιστός στο πρωτότυπο
, συμπληρωμένος από σύγχρονα φώτα LED. Αντί για στρογγυλά φώτα, η μπροστινή μάσκα διαθέτει πλέον τετράγωνα φώτα που λειτουργούν με τεχνολογία LED και χαρακτηρίζονται από τέσσερα στοιχεία φώτων ημέρας. Η εμφάνιση αποτελεί φόρο τιμής σε παλαιότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα, τα οποία συνήθως είχαν σταυρωτές λωρίδες στα μπροστινά τους φώτα
Κάτω από το καπό, υπάρχει η δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δύο κλασικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης: έναν κινητήρα 1,8 λίτρων με δύο εκκεντροφόρους με 185 ίππους ή έναν ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 2,1 λίτρων με έως και 300 ίππους.




Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί


Ο τελευταίος φτάνει τις 10.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με ένα νέο σπορ κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων. Χωρίς ABS, ESP ή υδραυλική υποβοήθηση, το πολύ όμορφο Escort της νέας εποχής στοχεύει στην ανόθευτη οδηγική απόλαυση.
Στον μπροστινό άξονα, οι Βρετανοί επέλεξαν μια εντελώς νέα γεωμετρία της ανάρτησης. Στο πίσω μέρος, χρησιμοποιείται ένας νέος άξονας από αλουμίνιο και τιτάνιο, σε συνδυασμό με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ειδικά αμορτισέρ τοποθετημένα σε νέα θέση.




Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί


Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα πολύ όμορφα μπάκετ καθίσματα, ο κλωβός ασφαλείας και μια ατμόσφαιρα από αγωνιστική δράση την οποία δημιουργούν οι επενδύσεις από Alcantara, δέρμα και ανθρακονήματα. Ένα σύστημα κλιματισμού και ένα βελτιστοποιημένο σύστημα εξαερισμού που ελέγχεται με περιστροφικά κουμπιά εξασφαλίζει την άνεση των επιβατών. Το τριάκτινο τιμόνι είναι χωρίς αερόσακο, ενώ οι ενδείξεις συνεχίζουν να βασίζονται σε αναλογικά στρογγυλά όργανα. Υπάρχουν επίσης οι κλασικοί διακόπτες, που συμπληρώνονται από ένα σύγχρονο ραδιόφωνο με ενσωμάτωση smartphone. Το λανσάρισμα στην αγορά προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2025, με τιμή εκκίνησης 358.000 ευρώ. Οι αγοραστές επωφελούνται από διετή εγγύηση της επίσημης Ford.




Το θρυλικό Ford Escort RS Mk1 ξαναζεί




Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Δημήτρη Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Το πιο διάσημο βραβείο στον κόσμο που διοργανώνεται από το Chicago Athenaeum of Architecture σε συνεργασία με το...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Μπλέικ Λάιβλι κατέθεσε αγωγή εναντίον του συμπρωταγωνιστή της στην ταινία It Ends With Us, Τζάστιν Μπαλντόνι, κατηγορώντας τον για σεξουαλική παρενόχληση στα γυρίσματα...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Τα τελευταία δύο χρόνια, η εκδήλωση Art Basel στο Μαϊάμι έχει μετατραπεί σε ένα σημαντικό γεγονός για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, παρέχοντας στις...

ΕΛΛΑΔΑ

«Μέσω της δικηγόρου της ανέλαβα την Μουρτζούκου» είπε ο τεχνικός σύμβουλος. «Αυτό δε σημαίνει όμως ότι θα την υπερασπιστώ αν δω κάτι μεμπτό. Μείζονος...