Ο Marco Gentile είναι ένας διεθνώς αναγνωρισμένος και βραβευμένος σκηνοθέτης που έχει στο παλμαρέ του διακρίσεις όπως το Silver Lion στο Διεθνές Φεστιβάλ των Καννών. Είναι ο δημιουργός πολλών διαφημιστικών καμπανιών για παγκόσμιους πελάτες.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Όλες τις τιμές και εξοπλισμό όλων των αυτοκινήτων της MASERATI
Στην περίπτωση της Maserati GranCabrio δημιούργησε ένα εκπληκτικό βίντεο στην περιοχή του Salento, στην Puglia. Ένα βίντεο με εικόνες που ενσαρκώνουν το πιο πρωτότυπο και ξεχωριστό ιταλικό πνεύμα με τη διακριτική και αποκλειστική πολυτέλεια, μεταφέροντας στο κοινό τον μεταδοτικό και χαρούμενο τρόπο ζωής αυτής της χώρας.
“Τραγουδήστε σαν να μην σας ακούει κανείς. Αγαπήστε σαν να μην έχετε πληγωθεί ποτέ. Χορέψτε σαν να μην σας βλέπει κανείς. Και οδήγησε σαν το καλύτερο να μην έχει έρθει ακόμα”, είναι ο χαρακτήρας που επιλέχθηκε για να καθορίσει την έκφραση της Maserati σε δημιουργίες όπως η GranCabrio, ένα σπορ αυτοκίνητο ικανό να προσφέρει την καλύτερη δυνατή άνεση, για να απολαμβάνει κάποιος κάθε χιλιόμετρο της ζωής του.
Το βίντεο δημιουργήθηκε για το πρόσφατο λανσάρισμα της GranCabrio Trofeo – ένα διαμάντι 100% κατασκευασμένο στη Modena και ένα μανιφέστο της πιο ολοκληρωμένης οδήγησης στην ύπαιθρο.
Δείτε το βίντεο παρακάτω:
Ακολουθήστε μας στο INSTAGRAM και στο FACEBOOK
To enhance the all-Italian beauty and free spirit of GranCabrio, the brand’s latest creation dedicated to those who want to feel alive every day with the wind in their hair, to those seeking a car as a true travel companion to discover the world, Maserati dedicates its very own ode to joy: “The all-new Maserati GranCabrio. Our Ode to Joy.”
An all-new rhythm with a quickening beat, a melody that keeps pace with a sublime and engaging driving experience, accompanied by images that convey excitement, fun, desire for beauty, to make the heart rejoice and enjoy every moment to the fullest.
A portrait of pure nonchalance, a celebration of life encompassed in a short but powerful video entrusted to the Movie Magic production house, the work of the Milanese director Marco Gentile – an internationally renowned storyteller, previous winner of a Silver Lion at the Cannes Lions International Festival of Creativity in 2010 and author of music videos and advertising campaigns for global clients – who immerses Maserati GranCabrio in the warm, vibrant atmospheres and breathtaking panoramas of Salento, in Puglia. The area and its wonderful unspoilt views and corners of discreet and exclusive luxury embodies the most original and distinctive Italian spirit, speaking to the world as nothing else can, with its unmistakable attitude that epitomises the infectiously joyful lifestyle of this country.
Just like the spirit of Maserati GranCabrio, and of those who decide to sit behind the wheel of the Trident’s new convertible, where elegance and performance enliven every emotion and take them to a higher level.
“Sing like no one is listening. Love like you have never been hurt. Dance like nobody is watching. And drive like the best is yet to come”, is the aphorism selected to set out Maserati’s expression in creations such as GranCabrio, a sports car capable of providing the best in comfort, to savour every single mile of your life.
The video made for the recent launch of GranCabrio Trofeo – a gem 100% made in Modena and a manifesto of the most all-encompassing driving in the great outdoors – offers an overture with the music of the waves at sea: the power of nature immediately merges in an engaging crescendo with the thunder of the Nettuno engine. In the meantime, the unmistakable refrain of the “Ode to Joy” comes in first as a whisper as if on tiptoe, then explodes into a rock version created specifically for Maserati GranCabrio, the setting for atmospheres of celebration, sharing, freedom, and pure enjoyment of the beauty all around us.
A concert of emotions and passions, in the most authentic Italian and Maserati style. An exhortation to lead life our own way.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!