Στόχος της βρετανικής εταιρείας είναι το βάρος του να μην ξεπερνάει τα 1.150 κιλά, κάνοντάς το ένα εκ των ελαφρύτερων EV της παγκόσμιας αγοράς.
Το Skye έχει μινιμαλιστική προσέγγιση τόσο εξωτερικά, όσο και εσωτερικά. Ως προς το τελευταίο που μόλις αποκαλύφθηκε, βλέπουμε μία αιωρούμενη κονσόλα, δερμάτινα πιαστράκια αντί για μοχλούς στο εσωτερικό των θυρών και μία μικρή «ελεύθερη» οθόνη αφής για το infotainment.
Η ρύθμιση του κλιματισμού γίνεται μέσω περιστροφικών διακοπτών οι οποίοι βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα. Ο οδηγός έχει μπροστά του έναν αναλογικό πίνακα οργάνων μέσω του οποίου βλέπει την αυτονομία, τη στάθμη της μπαταρίας και τη θερμοκρασία.
Η υπόλοιπη καμπίνα έχει δερμάτινη επένδυση της Bridge of Weir σε λευκή απόχρωση, με το κοντράστ να δημιουργείται μέσω των πορτοκαλί λεπτομερειών.
Το Skye μπορεί να φιλοξενήσει έως τέσσερις επιβάτες, με τους μπροστά να κάθονται σε μπάκετ καθίσματα, ενώ οι πίσω βολεύονται όπως-όπως σε ένα ενιαίο. Θα υπάρξει και άλλη έκδοση για το εσωτερικό η οποία θα έχει πιο… επιθετική σχεδίαση.
Το εμπορικό λανσάρισμα του Skye αναμένεται το καλοκαίρι του 2026 και η παραγωγή του θα περιοριστεί στις 50-250 μονάδες ετησίως, ενώ η τιμή στην Μεγάλη Βρετανία αναμένεται μεταξύ 80.000 και 110.000 λιρών.
Το Skye θα παίρνει ώθηση από δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) που συνδυαστικά θα αποδίδουν 250 ίππους και 300 Nm ροπής. Θα τροφοδοτούνται από μπαταρία 42 kWh, η οποία θεωρητικά θα εξασφαλίζει περίπου 270 χλμ.
Το ηλεκτρικό μοντέλο θα διατεθεί σε μία έκδοση που θα επικεντρώνεται στις off-road δυνατότητες και σε μία ασφάλτινη.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!