Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς σε αυτή την μορφή της GT3 RS είναι το πάνελ που έχει αντικαταστήσει το πίσω παρμπρίζ και είναι 25% ελαφρύτερο. Πάνω του έχει ενσωματωθεί ένα πτερύγιο «καρχαρία», παρόμοιο με εκείνο της αγωνιστικής Porsche 963.
Αυτό, μαζί με οκτώ επιπλέον μικρότερα πτερύγια, όχι μόνο βελτιώνουν τη σταθερότητα στις στροφές, αλλά και απωθούν τον ζεστό αέρα που βγαίνει από τα ψυγεία, επιτρέποντας παράλληλα την είσοδο ψυχρού αέρα στον κινητήρα.
Σημαντικό έξτρα χαρακτηριστικό είναι τα πτερύγια Gurney, όπως και τα επιπλέον στοιχεία μπροστά, όπου μεταξύ άλλων βλέπουμε χαμηλά ένα splitter από ανθρακόνημα.
Η μεγάλη πίσω πτέρυγα είναι επίσης από carbon, με μεγαλύτερα end plate στις άκρες, ενώ φαρδύτερος και πιο αιχμηρός είναι και ο αεροδυναμικός διαχύτης.
Σημαντικές αναβαθμίσεις έχουν και γίνει και στην ανάρτηση, με το κιτ να περιλαμβάνει ελατήρια που είναι 30% πιο σφιχτά μπροστά και 14% πίσω. Τα αναθεωρημένα αμορτισέρ ρυθμίζονται ηλεκτρονικά μέσα από τρία προγράμματα και χειροκίνητα στην επιλογή Track.
Το αεροδυναμικό πακέτο βοηθάει την Porsche 911 GT3 RS να παράγει 1.000 κιλά κάθετης δύναμης στα 285 χλμ./ ώρα, μία σημαντική αύξηση συγκριτικά με τα 860 κιλά του εργοστασιακού μοντέλου. Όποιος θέλει να αποκτήσει το κιτ, αφού πρώτα έχει αγοράσει το αυτοκίνητο έναντι τουλάχιστον 380.000 ευρώ, πρέπει να καταθέσει άλλες 76.911 ευρώ. Το πακέτο προσφέρεται μέσω της Porsche η οποία κατέχει μερίδιο 51% της Manthey από το 2013.
Η γερμανική εταιρεία με εξειδίκευση στον τομέα των αγωνιστικών κατασκευών δηλώνει πως η 911 GT3 RS μπορεί με αυτό το κιτ να ρίξει σημαντικά την επίδοση 06:49,30 της εργοστασιακής στο Nurburgring.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!