Με τη χρήση των καμερών που σύντομα θα λειτουργούν, θα εντοπίζονται πιο γρήγορα οι παραβάτες οδηγοί που άλλοτε περνούν τον ερυθρό σηματοδότη και άλλοτε αδιαφορούν στην ένδειξη του STOP και γίνονται αιτία τροχαίων ατυχημάτων αλλά και αρκετές φορές δυστυχημάτων. Θα τοποθετηθούν 39 κάμερες για τον ΟΑΣΑ και άλλες 1316 κάμερες ελέγχου παραβάσεων και ασφάλειας. Τα 708 σημεία είναι στην Αττική.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Φυσικά και επικροτούμε τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων παρακολούθησης των οχημάτων ειδικά σε σημεία κλειδιά – όπως γίνεται σε όλες τις προηγμένες χώρες- αλλά έχουμε και κάποιες ενστάσεις. Και αυτές είναι ο επαναπροσδιορισμός του χρόνου διελεύσεως στα φανάρια κυκλοφορίας που βρίσκονται σε κομβικά σημεία. Δεν μπορεί να υπάρχει μια ουρά με 100 αυτοκίνητα και όταν ανάβει το πράσινο να καταφέρνουν να περνούν μόνο τέσσερα. Κάτι λάθος υπάρχει στη ρύθμιση.
Ο σωστός χρωματισμός στις διαχωριστικές λωρίδες στις κεντρικές λεωφόρους είναι σημαντικός. Επιβάλλεται η επιδιόρθωση των δρόμων που λόγω κακού ασφαλτοτάπητα μετατρέπονται όταν βρέχει σε πίστα πατινάζ . Θα έχουμε λιγότερες συγκρούσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Και φτάνουμε στο τελευταίο που έχει σχέση με τα όρια ταχύτητας. Να το επαναλάβουμε ακόμη μια φορά προς τους αρμόδιους φορείς που κλείνουν τα αυτιά τους και τα μάτια τους όταν τους επισημαίνουμε τα λάθη. Σήμερα τα καινούργια αυτοκίνητα μπορούν να παραμείνουν στη λωρίδα τους, εφόσον υπάρχει εμφανής διαγράμμιση (και όχι ξεθωριασμένη), φρενάρουν μόνα τους όταν ανιχνεύσουν εμπόδιο και σε σχέση με τα αυτοκίνητα της περασμένης δεκαετίας, έχουν άλλα συστήματα υποβοήθησης. Δεν μπορεί να υπάρχει σε δρόμο μονής κατεύθυνσης με προστατευτικά δεξιά και αριστερά, πινακίδα με όριο ταχύτητας 50 χλμ. Συμφωνούμε να υπάρχει όριο μικρότερο και από τα 50 χιλιόμετρα όταν βρισκόμαστε κοντά σε σχολεία, νοσοκομεία η περιοχές πυκνοκατοικημένες. Δυστυχώς ο αριθμός ατυχημάτων στον αστικό ιστό παραμένει ιδιαίτερα ανησυχητικός. Έχουμε καθημερινά παρασύρσεις πεζών αλλά και παιδιών κοντά στα σχολεία.
Ο Δήμος Αθηναίων ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο του προγράμματος Safe Roads Project της Hellas Direct, ολοκλήρωσε με επιτυχία τις νέες διαγραμμίσεις 86 σχολικών διαβάσεων σε γειτονιές της Αθήνας. Έτσι πρέπει να κάνουν όλοι οκ δήμοι. Το σύνθημα να είναι: «Η ασφάλεια των παιδιών πάνω από όλα». Πρέπει ακόμη να γίνουν επαναχρωματισμοί στις διαβάσεις υψηλής ανακλαστικότητας. Θα βοηθήσει αποτελεσματικά. Πιστέψτε μας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Δεν μπορεί να υπάρχουν δυο πινακίδες με διαφορετικές ταχύτητες σε απόσταση 20 μέτρων η μία από την άλλη. Όταν υπάρχουν δρόμοι που παρέχουν ασφάλεια δεν μπορεί τα όρια να είναι της περασμένης δεκαετίας. Πρέπει να αλλάξουν τα όρια. Να συγχρονισθούν με τις σημερινές συνθήκες. Το κράτος πρέπει να σεβαστεί και να προστατέψει τους πολίτες και μετά να απαιτήσει από τους οδηγούς να σεβαστούν τον ΚΟΚ.
Ερχόμαστε σε ένα άλλο καυτό θέμα που αφορά κυρίως τους οδηγούς. Σύμφωνα με τη νομοθεσία τα αυτοκίνητα που κινούνται σε περιοχές που συνήθως χιονίζει πρέπει να είναι εφοδιασμένα είτε με χιονολάστιχα, είτε με αλυσίδες είτε με χιονοκουβέρτες. Λάστιχα «όλων των εποχών» που μπορεί να κινηθούν στο χιόνι οι οδηγοί δεν τα προτιμούν γιατί όταν κινούνται σε στεγνό δρόμο φθείρονται πιο γρήγορα. Λογικό ακούγεται.
Όμως αυτό που παρατηρούμε είναι ότι οι περισσότεροι οδηγοί ναι μεν είναι νόμιμοι και έχουν αλυσίδες αλλά δεν ξέρουν να τις βάζουν στα ελαστικά τους. Μια πρόταση κάνουμε. Όλοι οι οδηγοί να καταλάβουν ότι τις αλυσίδες δεν τις έχουμε για να μη φάμε πρόστιμο αλλά για να έχουμε ασφάλεια.
Θυμάμαι παλαιότερα οι αναβάτες είχαν το κράνος στο χέρι αλλά οδηγούσαν τις μοτοσυκλέτες χωρίς να το φοράνε. Ο νόμος έλεγε «να φέρει κράνος» και αφού το κρατούσαν στο χέρι ήταν νόμιμοι. Ευτυχώς το λάθος διορθώθηκε και λέει οι αναβάτες ( τόσο ο οδηγός όσο και ο συνεπιβάτης) θα πρέπει να φορούν το κράνος.
Και μια που μιλάμε για τα κράνη, δηλαδή για την ασφάλεια μας, θα έπρεπε το υπουργείο Οικονομικών να είχε μειώσει στο ελάχιστο το ΦΠΑ. Παλαιότερα το κράνος είχε φόρο πολυτελείας. Προτείνουμε το ελάχιστο ΦΠΑ στο κράνος. Είναι για την ασφάλεια μας. Και είναι κρίμα να βλέπουμε αναβάτες να κυκλοφορούν με φθηνά, πλαστικά κράνη που μόνο από τις μύγες και τα κουνούπια μπορούν να σε προστατέψουν.
Μπήκαμε στην τελική ευθεία για την ανάδειξη του ΑΤΧ 2025. Αύριο Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου το αυτοκινητοδρόμιο στα Μέγαρα θα φιλοξενήσει τα 11 αυτοκίνητα φιναλίστ. Εκεί θα γίνουν οι απαραίτητες φωτογραφίσεις και βιντεοσκοπήσεις των αυτοκινήτων που επελέγησαν από του δημοσιογράφους του ειδικού τύπου, μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» για την τελική αναμέτρηση που θα γίνει τη Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου, στο Eleon Loft, στον Βοτανικό.
Η Peugeot παρατείνει την Black Friday μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου για όλη τη γκάμα επιβατικών. Λόγω της αυξημένης ζήτησης λόγω Black Friday, η εταιρία που αντιπροσωπεύει τα γαλλικά αυτοκίνητα στη χώρα μας αποφάσισε να παρατείνει για μερικά ακόμη 24ωρα την περίοδο των ειδικών τιμών. Η προσφορά της Peugeot αφορά όλα τα best-sellers μοντέλα. Οι ειδικές τιμές ισχύουν για όλη την γκάμα των επιβατικών μοντέλων Peugeot και για όλους τους κινητήρες (Βενζίνης, Hybrid, Plug-In Hybrid και Αμιγώς Ηλεκτρικά), για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων, στο επίσημο δίκτυο της Peugeot σε όλη την Ελλάδα. Όλα τα μοντέλα Peugeot συνοδεύονται από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 5 χρόνια δωρεάν Οδική βοήθεια, ενώ τα ηλεκτρικά μοντέλα συνοδεύονται από 8 χρόνια εγγύησης.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!