Η νέας γενιάς Mercedes–Benz CLA που αναμένεται το επόμενο χρονικό διάστημα θα διαθέτει και υβριδικής τεχνολογίας κινητήρες, οι οποίοι θα αποτελούν προϊόν της γερμανικής εταιρείας με την Geely.
Πιο συγκεκριμένα, η Mercedes–Benz παρουσίασε ένα νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης 48V που συνδυάζεται με τον 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων M252 και θα συναρμολογείται στην Κίνα.
Η επερχόμενη Mercedes–Benz CLA, η οποία θα χρησιμοποιεί την αρχιτεκτονική Modular Mercedes Architecture (MMA) αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2025.
Το υβριδικό σύστημα ενσωματώνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V με χωρητικότητα 1,3 kWh, επιτρέποντας την ηλεκτρική οδήγηση μικρών αποστάσεων και την αυξημένη αποδοτικότητα καυσίμου.
Ο ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 27 ίππων, ενσωματώνεται σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων (8F–eDCT), ενώ το σύστημα υποστηρίζει χαρακτηριστικά όπως η αναγεννητική πέδηση με ανάκτηση ενέργειας έως και 25 kW και η λειτουργία coasting επιτρέπει την ηλεκτρική κίνηση σε ταχύτητες έως και 100 km/h.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης ενσωματώνει προηγμένες τεχνολογίες, όπως διαδικασία καύσης κύκλου Miller για βελτιωμένη απόδοση, έναν υψηλό λόγο συμπίεσης 12:1 και ένα νέο turbo για καλύτερο τράβηγμα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Ο αρθρωτός σχεδιασμός του κινητήρα επιτρέπει την προσαρμοστικότητα για διατάξεις με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.
Το συγκεκριμένο μοτέρ θα είναι διαθέσιμο με τρεις ιπποδυνάμεις (136, 163 και 190 PS), με τον ηλεκτροκινητήρα να προσφέρει επιπλέον 20 kW, ενώ η συνολική απόδοση φτάνει έως τους 217 PS.
Παρά τη μετατόπιση της παραγωγής στην Κίνα, οι τελικές ρυθμίσεις γίνονται από την ίδια τη Mercedes–Benz έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στα αυστηρά δεδομένα ρύπων που ισχύουν στην Ευρώπη.
Ο συγκεκριμένος κινητήρας εκτός από την CLA θα επεκταθεί πιθανότατα και σε άλλα μοντέλα της Mercedes–Benz, εξασφαλίζοντας τη συνεχή παρουσία της υβριδικής τεχνολογίας στο πλαίσιο της μετάβασης της μάρκας προς την ηλεκτροκίνηση.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!