Εάν δοθεί το πράσινο φως, το μοντέλο παραγωγής θα βασίζεται πιθανότατα στην πλατφόρμα Maserati GranTurismo, κάνοντας παραλληλισμούς με την αρχική SM (1970-1975), η οποία διέθετε επίσης έναν V6 της Maserati. Θα φτιαχτεί σε εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό από έναν κατασκευαστή αμαξωμάτων και η εκτιμώμενη τιμή του SM Tribute αναμένεται να φθάνει το ιλιγγιώδες ποσό του 1 εκατομμυρίου ευρώ.
Τα στελέχη της Stellantis, συμπεριλαμβανομένου του CEO Carlos Tavares και του CEO της DS Olivier Francois, φέρονται να υποστηρίζουν το project, αν αποδειχθεί κερδοφόρο. Η έκδοση παραγωγής αναμένεται να διαθέτει έναν twin-turbo V6 3,0 λίτρων, που θα αποδίδει τουλάχιστον 550 ίππους. Αυτή η διάταξη θα πλησιάζει τις επιδόσεις της Maserati GranTurismo Trofeo, η οποία κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 320 km/h.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο επικεφαλής σχεδιασμού της DS, Thierry Metroz, τόνισε ότι οι πιθανοί αγοραστές σε αυτή την τιμή προτιμούν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Αν και η επίσημη έγκριση εκκρεμεί, η Stellantis έχει ιστορικό στην παραγωγή οχημάτων υψηλής ποιότητας, περιορισμένης έκδοσης, όπως η Alfa Romeo 33 Stradale, γεγονός που υποδηλώνει τη βιωσιμότητα του SM Tribute. Εάν υλοποιηθεί, αυτό το υπερπολυτελές, ρετρό-μοντέρνο κουπέ θα μπορούσε να σηματοδοτήσει ένα σημαντικό ορόσημο για την DS, επαναπροσδιορίζοντας την ιδιότητά της ως εταιρείας που προωθεί το στιλ, την κομψότητα και -πλέον- και τις επιδόσεις.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!