Αυτό θα προορίζεται τόσο για την ευρωπαϊκή αγορά όσο και για άλλες όπως αυτή της Μέσης Ανατολής και Βόρειας Αφρικής. Έτσι, η Nio εντάσσει πλέον και μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ευρύτερη γκάμα της, έστω και μέσω των θυγατρικών της. Η ίδια (προς το παρόν) παραμένει κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά. η συγκεκριμένη απόφαση αυτή οφείλεται και στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Κινέζοι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων στο εξωτερικό, όπως οι δασμοί ή το σχετικά ανεπαρκές δίκτυο δημόσιων φορτιστών στις χώρες της Δύσης. Επίσης, σημαντικό ρόλο για την παραγωγή νέων εξηλεκτρισμένων μοντέλων διαδραμάτισε η απόφαση των ανθρώπων της CYVN Holdings, ενός από τους βασικούς επενδυτές της Nio. Η εταιρεία έχει έδρα στο Αμπού Ντάμπι και προσβλέπει στην ανάπτυξη των πωλήσεων και σε χώρες της Μέσης Ανατολής. Το 2023 η CYVN Holdings επένδυσε 2,2 δισεκατομμύρια δολάρια στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία για να τη βοηθήσει να ανταπεξέλθει στα οικονομικά προβλήματα που αντιμετώπιζε τότε, αλλά και επεκταθεί επιχειρηματικά σε περισσότερες αγορές ανά τον κόσμο.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!