Το ES5 είναι πιο κομψό και έχει πιο καθαρές γραμμές από το ηλεκτρικό ZS, με τη μάσκα να το διαφοροποιεί σημαντικά από τα μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης της μάρκας.
Οι εισαγωγές χαμηλά θυμίζουν τις αντίστοιχες του Cyberster, ενώ οι προβολείς LED είναι πιο λεπτοί και πιο αιχμηροί από εκείνους του ZS. Πίσω, η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων ακολουθεί τη φιλοσοφία του MG4.
Το ολοκαίνουργιο SUV της MG έχει μετρηθεί στα 4,47 μέτρα μήκος, που σημαίνει πως είναι κατά 162 χιλιοστά μακρύτερο από το ZS EV. Αντίστοιχα, το μεταξόνιο είναι στα 2.730 χιλιοστά, μία αρκετά σεβαστή τιμή.
Στην καμπίνα, υπάρχει ένα flat-bottom τιμόνι, ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment, την ώρα που οδηγός και συνοδηγός χωρίζονται από μία ενιαία και αρκετά πρακτική κονσόλα.
Η πλατφόρμα του νέου ES5 είναι η MSP (Modular Scalable Platform), η ίδια δηλαδή με αυτή του MG4. Συνεπώς, υποστηρίζει το ηλεκτροκίνητο σύστημα με ένα μοτέρ στον πίσω άξονα των 125 kW (170 ίπποι) και 250 Nm. Ακόμα παραμένει άγνωστο εάν θα υπάρξει έκδοση με δύο μοτέρ και τετρακίνηση, αν και είναι το πιθανότερο.
Στην Κίνα, το ES5 θα διατεθεί σε τρεις επιλογές με μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου λιθίου, προερχόμενες από τις SAIC-CATL. Η μεγαλύτερη έχει χωρητικότητα 62,2 kWh και η αυτονομία της υπολογίζεται στα 525 χιλιόμετρα, βάσει του φιλικού κύκλου μετρήσεων CLTC.
Στην Ευρώπη, το ολοκαίνουργιο MG ES5 αναμένεται από το 2025.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!