Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Αν νομίζατε ότι τα supercars προορίζονταν για να βάζουν φωτιά στις πίστες αγώνων, να επιταχύνουν σε ανοιχτό αυτοκινητόδρομο ή να τραβούν την προσοχή των ανθρώπων τις εκθέσεις, ξανασκεφτείτε το. Αποδεικνύεται ότι οι «influencers» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν supercars για να δημιουργήσουν ανούσια βίντεο με στόχο τι άλλο; Τα κλικς.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ο YouTuber, ο MrBeast, μόλις μετέτρεψε μια Lamborghini σε πειραματόζωο απλά για να ικανοποιήσει την περιέργεια του. Στο τελευταίο του βίντεο με τίτλο «How Much Tape To Stop A Lamborghini?», ο MrBeast φέρνει αντιμέτωπη μια Lamborghini με έναν τοίχο από φτιαγμένο από κολλητική ταινία.
Όλα ξεκινούν αρκετά ήρεμα, με ένα μόνο ρολό ταινίας τεντωμένο σε έναν στενό δρόμο, με τη Lamborghini να περνάει και να κόβει την μονωτική ταινία σαν καυτό μαχαίρι το βούτυρο. Στη συνέχεια, 100 ρολά ταινίας, και ο μανιασμένος «ταύρος» κόβει ξανά για τη νίκη. Αλλά, καθώς τα ρολά μονωτικής ταινίας αυξάνονται, τα πράγματα παίρνουν μια τροπή προς το χειρότερο.
Στις 15.000 ρολά, η Lambo αρχίζει να υφίσταται σοβαρές ζημιές, και στις 25.000, το παιχνίδι τελειώνει, καθώς το αυτοκίνητο σχεδόν καταστρέφεται διαπερνώντας τον τοίχο της ταινίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Υπήρξαν πολλές περιπτώσεις όπου “Influencers” άρχισαν να καταστρέφουν ή να προκαλούν ζημιές σε μερικά από τα πιο ακριβά αυτοκίνητα του κόσμου. Ο YouTuber Jack Doherty κατέστρεψε ολοσχερώς τη McLaren 570S του ενώ έκανε live streaming. Ο WhistlinDiesel έγινε πρωτοσέλιδο όταν κατέστρεψε σκόπιμα μια καινούργια Ferrari F8 Tributo ενώ ο YouTuber αυτοκινήτου, The Stradman, έβαλε κάποτε κατά λάθος φωτιά στην Lamborghini Aventador του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!