Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ασταμάτητη η BYD, μόλις καθέλκυσε και δεύτερο ιδιόκτητο φορτηγό πλοίο για τη μεταφορά των EV της

Ασταμάτητη η BYD, μόλις καθέλκυσε και δεύτερο ιδιόκτητο φορτηγό πλοίο για τη μεταφορά των EV της


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η BYD έχει μετατραπεί σε μια από τις δημοφιλέστερες μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στον κόσμο, αλλά αντιμετωπίζει ένα μεγάλο πρόβλημα με την όλο και αυξανόμενη φήμη της. Η ζήτηση για τα οχήματα της έχει εκτοξευθεί και πλέον οι εξαγωγές της σε όλο τον κόσμο έχουν αυξηθεί σε τεράστιο βαθμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην προσπάθειά της να ξεπεράσει την Tesla και να εδραιώσει τη θέση της ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο, η BYD είναι αποφασισμένη να αποφύγει την εξάρτηση από τρίτες ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες θα μπορούσαν να την εκθέσουν στον ανταγωνισμό από άλλες κινεζικές μάρκες.

Η εταιρία λοιπόν αποφάσισε αντί να νοικιάζει πλοία για την μεταφορά των οχημάτων της, να κατασκευάσει τα δικά της. Σχεδιάζει να κατασκευάσει συνολικά 8 (με κόστος πάνω από 686 εκατ. δολάρια). Θα μπορούν να μεταφέρουν ταυτόχρονα έως και 7000 ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς, έχοντας μήκος λίγο κάτω από 200 μέτρα και με τελική ταχύτητα 18 κόμβων ή 34 χλμ/ώρα.

Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα της BYD, τα πλοία κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) και είναι εξοπλισμένα με “συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας” που έχουν σχεδιαστεί για να διατηρούν τις εκπομπές ρύπων στο ελάχιστο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρώτο βρίσκεται ήδη στις θάλασσες εδώ και λίγους μήνες ενώ η εταιρία μόλις ολοκλήρωσε και την κατασκευή του δεύτερου.

Με σκάφη όπως το BYD Hefei, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία πρόκειται να συνεχίσει να σπάει τα δικά της ρεκόρ, όπως έκανε τον Αύγουστο, όταν πούλησε 373.082 ηλεκτροκίνητα οχήματα παγκοσμίως, 145.627 εκ των οποίων ήταν πλήρως ηλεκτρικά.

Εκτός Κίνας, οι μεγαλύτερες αγορές της BYD περιλαμβάνουν την Τουρκία, το Πακιστάν, το Μεξικό, τη Βραζιλία και τη Νοτιοανατολική Ασία.

Το 2022 η Κίνα έδειξε τα δόντια της σε ολόκληρο τον κόσμο. Κατάφερε να ξεπεράσει σε εξαγωγές την Γερμανία και να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη χώρα εξαγωγών στον κόσμο, πίσω από την Ιαπωνία. Πιο συγκεκριμένα, το 2022 η Κίνα εξήγαγε 3.32 εκατ. οχήματα ενώ ήδη το πρώτο 4μηνο του 2023, έχει ξεπεράσει και την Ιαπωνία, όντας πλέον ο μεγαλύτερος εξαγωγέας παγκοσμίως.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στις τελευταίες εξελίξεις σε σχέση με το νέο κόμμα του Στέφανου Κασσελάκη αναφέρθηκε μιλώντας στο Mega ο Ευάγγελος Αντώναρος. «Αύριο στο Ίδρυμα Κακογιάννη που...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Αν είμασταν στη Σουηδία, την Νορβηγία ή την Εσθονία, σίγουρα αυτό το άρθρο δεν θα το κάναμε.Γιατί εκεί οδηγοί μαθαίνουν από μικρή ηλικία πως...

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στους λογαριασμούς των δικαιούχων πιστώνονται αύριο Παρασκευή 22 Νοεμβρίου από τον ΕΛΓΑ τα ποσά για τις ενστάσεις που έχουν υποβάλλει οι παραγωγοί για τις...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Δημήτρη Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η Pirelli φέτος συμμετείχε για πρώτη φορά ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στις κατηγορίες Moto 2 & Moto 3,...