Σε μια εντυπωσιακή επίδειξη των τεχνολογικών εξελίξεων, η Polestar πέτυχε μια ταχύτητα φόρτισης 370 kW κατά τη φόρτιση ενός πρωτοτύπου του Polestar 5.
Το επίτευγμα αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική πρόοδο στο πεδίο της υπερταχείας φόρτισης.
Η πρωτοποριακή τεχνολογία, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία μπαταριών Storedot, ονομάζεται εύστοχα extreme fast charging (XFC).
Βασίζεται σε κυψέλες που έχουν ως κύριο συστατικό το πυρίτιο για να διευκολύνει τη φόρτιση υψηλής ταχύτητας χωρίς να διακυβεύεται η μακροζωία της μπαταρίας.
Επιπλέον, το σύστημα ενσωματώνει βελτιωμένους μηχανισμούς ψύξης, με αποτέλεσμα ελαφρύτερο συνολικό βάρος.
Η Polestar δίνει έμφαση στη φιλικότητα προς το περιβάλλον των κυψελών της που κυριαρχούν στο πυρίτιο, τονίζοντας την ανακυκλωσιμότητά τους ως βασικό πλεονέκτημα έναντι των συμβατικών μπαταριών EV.
Εάν αυτή η τεχνολογία ενσωματωθεί στο Polestar 5 κατά το ντεμπούτο του στην αγορά, όπως έχει προγραμματιστεί, θα ξεπεράσει το σημερινό ταχύτερα φορτιζόμενο EV που διατίθεται, την Porsche Taycan, η οποία διαθέτει ταχύτητα φόρτισης 320kW.
Επιπλέον, η Polestar διαβεβαιώνει ότι η τεχνολογία XFC δεν παρέχει μόνο εντυπωσιακές ταχύτητες φόρτισης, αλλά διασφαλίζει επίσης τη σταθερότητα καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας φόρτισης.
Οι δοκιμές έδειξαν μια σταθερή ταχύτητα φόρτισης 310kW, με μέγιστη ταχύτητα 370kW – ξεπερνώντας τις δυνατότητες οποιουδήποτε δημόσιου φορτιστή στη Βρετανία.
Σύμφωνα με την Polestar, η χρήση αυτής της τεχνολογίας μπορεί να οδηγήσει στην προσθήκη περίπου 350 χιλιομέτρων αυτονομίας σε μια μπαταρία 77 kWh σε μόλις 10 λεπτά.
Επιπλέον, η εταιρεία επιβεβαιώνει ότι αυτή η πρωτοποριακή τεχνολογία θα είναι επίσης συμβατή με τις μεγαλύτερες μπαταρίες 100 kWh στο μέλλον.
Με τη σημαντική μείωση της διάρκειας φόρτισης, η Polestar στοχεύει στην ανακούφιση των οδηγών από το «άγχος της φόρτισης», ιδίως κατά τη διάρκεια μεγάλων ταξιδιών.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!