Η Kawasaki αποκάλυψε μια νέα μοτοσυκλέτα που λειτουργεί με υδρογόνο, προσφέροντας τα πλεονεκτήματα μιας παραδοσιακής μοτοσυκλέτας με πολύ λιγότερες εκπομπές ρύπων
Βασισμένη στη Ninja H2, η μοτοσυκλέτα διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 998 κ.εκ., ο οποίος έχει τροποποιηθεί ώστε να λειτουργεί με υδρογόνο αντί για βενζίνη.
Το υδρογόνο εγχέεται απευθείας στους κυλίνδρους και η μοτοσυκλέτα λειτουργεί με την παραδοσιακή διαδικασία καύσης.
Ο κινητήρας δεν είναι η μόνη αλλαγή, καθώς η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με κάνιστρα υδρογόνου και ένα ενσωματωμένο σύστημα τροφοδοσίας υδρογόνου.
Αυτά τα εξαρτήματα έχουν τοποθετηθεί στο πίσω μέρος και έχουν σχεδιαστεί να μοιάζουν με σκληρές βαλίτσες.
Η Kawasaki πραγματοποίησε πρόσφατα την πρώτη δημόσια επίδειξη μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης υδρογόνου από έναν κατασκευαστή μοτοσυκλετών μαζικής παραγωγής, στην πίστα της Σουζούκα κατά τη διάρκεια του 8ώρουη αγώνα Endurance (Διαβάστε περισσότερα)
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!