Σύμφωνα με συζητήσεις στο Reddit, οι χρήστες με ad blockers παρατήρησαν ότι η αναπαραγωγή των βίντεο τους μεταπηδά απότομα στο τέλος του περιεχομένου. Η συμπεριφορά αυτή εξακολουθεί να υφίσταται ακόμη και όταν το βίντεο αναπαράγεται αμέσως.
Παρόλο που η Google δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα ότι πρόκειται για μια νέα στρατηγική για την αντιμετώπιση των ad blockers, η εταιρεία κλιμακώνει σταδιακά τους τελευταίους μήνες την πάταξη των εφαρμογών και των επεκτάσεων που μπλοκάρουν την εμφάνιση διαφημίσεων στα βίντεό της. Τελευταία δοκιμή της εταιρείας έφερνε την εμφάνιση διαφημίσεων όσο το βίντεο έχει γίνει παύση από τον χρήστη.
Σε μια ανάρτηση στο φόρουμ YouTube Community τον περασμένο μήνα, η Google προειδοποίησε ότι όσοι χρήστες της υπηρεσίας χρησιμοποιούν εφαρμογές τρίτων, όπως το NewPipe, ενδέχεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα buffering ή να δουν ένα μήνυμα σφάλματος που αναφέρει: “Το ακόλουθο περιεχόμενο δεν είναι διαθέσιμο σε αυτή την εφαρμογή” καθώς προσπαθούν να παρακολουθήσουν ένα βίντεο.
Η πρόσφατα παρατηρηθείσα συμπεριφορά αυτόματης παράλειψης (skip) φαίνεται να επηρεάζει διάφορους δημοφιλείς ad blockers, συμπεριλαμβανομένου του AdBlock. Ωστόσο, υπάρχουν ενδείξεις ότι το uBlock Origin έχει ήδη αναπτύξει μια λύση για την αντιμετώπιση αυτού του προβλήματος.
Φυσικά, η εναλλακτική λύση είναι η εγγραφή στο YouTube Premium (8,49€/μήνα), η οποία είναι αναμφίβολα η κατεύθυνση που ενθαρρύνει το YouTube να ακολουθήσουν οι χρήστες με την πάταξη των ad blockers. Ωστόσο, αυτή η τακτική φαίνεται να ωθεί πολλούς να εντείνουν τις προσπάθειές τους, με αποτέλεσμα ένα συνεχές παιχνίδι του γάτας-ποντικιού.
Το YouTube υποστηρίζει ότι η χρήση των ad blockers “εμποδίζει τον δημιουργό να ανταμείβεται για την τηλεθέαση” και ότι οι ολοένα και πιο μακροσκελείς διαφημίσεις της πλατφόρμας “βοηθούν στην υποστήριξη των δημιουργών και επιτρέπουν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να χρησιμοποιούν την υπηρεσία streaming”.
Το ζήτημα έγκειται στο γεγονός ότι, με τις διαφημίσεις να γίνονται σταδιακά όλο και πιο μεγάλες σε διάρκεια και να μην μπορούν να παραλειφθούν, πολλοί χρήστες αντιλαμβάνονται ότι το YouTube δίνει όλο και περισσότερο προτεραιότητα στο δικό του τελικό αποτέλεσμα όσο και στο εισόδημα των δημιουργών του.
Παρόμοια με τις προσπάθειες του Netflix να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, υπάρχουν ενδείξεις ότι ο αποκλεισμός διαφημίσεων του YouTube έχει αποτέλεσμα. Τον Νοέμβριο, το ZDNet ανέφερε ότι η τακτική της Google είχε οδηγήσει σε αριθμό ρεκόρ χρηστών που απεγκατέστησαν τα προγράμματα αποκλεισμού διαφημίσεων που είχαν εγκαταστήσει. Επιπλέον, τον Φεβρουάριο, το YouTube ανακοίνωσε ότι είχε φτάσει σε ένα νέο ορόσημο 100 εκατομμυρίων συνδρομητών YouTube Music και Premium.
Ωστόσο, με το YouTube Premium να υφίσταται πρόσφατα την πιο σημαντική αύξηση της τιμής του εδώ και χρόνια, πολλοί χρήστες εξακολουθούν να αντιστέκονται και να βασίζονται σε ad blockers και επεκτάσεις όπως το YouTube Enhancer για να διατηρήσουν μια εμπειρία χωρίς διαφημίσεις.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!