Όσον αφορά αρχικά στην Ταϊλάνδη, όπου η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε πως το D-Max με τον turbo diesel αποκτάει mild-hybrid σύστημα 48V. Γεγονός που μεταφράζεται σε βελτίωση της απόδοσης και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου.
Ο ήπια υβριδικός turbo diesel των 2,2 λίτρων με την κωδική ονομασία RZ4F αποδίδει πλέον 163 ίππους και 400 Nm. Η Isuzu αναφέρει ότι είναι πιο ήσυχος, η καύση γίνεται με πιο αποδοτικό τρόπο, ενώ το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας.
Ο
2.2. Ddi MaxForce συνεργάζεται αποκλειστικά με νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, που συνεισφέρει στην απόδοση και την οικονομία. Το νέο κινητήριο σύνολο τοποθετείται στην μέση της γκάμας κινητήρων του D-Max, καθώς στη βάση της βρίσκεται έναν 1.900άρης ισχύος 150 ίππων, ενώ στην κορυφή έχουμε τον τρίλιτρο των 190 ίππων. Αμφότερα, συνεργάζονται είτε με 6τάχυτο μηχανικό, είτε με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.Το εξηλεκτρισμένο Isuzu D-Max αναμένεται να ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη – όπου και παράγεται -από τις 28 Νοεμβρίου με τιμή εκκίνησης τις 16.500 ευρώ, βάσει της παρούσας ισοτιμίας.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!