Καταρχάς, διακρίνει κανείς αμέσως την μαύρη ματ επίστρωση που ενισχύει την ανθεκτικότητα, αλλά και αναδεικνύει περισσότερο τη φουτουριστική σχεδίαση του Kona. Στο πίσω μέρος ειδικά που το μαύρο ματ ξεχωρίζει κυρίως στις άκρες, βλέπουμε και τα φωτιστικά σώματα να βρίσκονται χαμηλότερα και στο πλάι, μία επιλογή που ίσως να μην ελκύει τους πάντες.
Η κύρια, λειτουργική αλλαγή που έχει γίνει στο πλαίσιο μίας έκδοσης πιο off-road, αφορά στους τροχούς. Το Kona Mauna Loa διαθέτει ελαστικά παντός εδάφους, διαστάσεων 205/65 με τις ζάντες να είναι 16 ιντσών. Ταυτόχρονα, εξοπλίζεται με ράγες οροφής και ανθεκτικά πατάκια στο εσωτερικό, όπως και με ειδικές θήκες αποθήκευσης αντικειμένων. Τέλος, έρχεται με πτυσσόμενο σκαμπό, ώστε να μπορεί ο χρήστης να φορτώνει/ ξεφορτώνει εύκολα την οροφή.
Αυτό που κατά βάση λείπει από το ηλεκτρικό Kona Mauna Loa είναι ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης. Συνεπώς, η «off-road» προσέγγιση έχει περισσότερο να κάνει με τον αισθητικό τομέα. Η ειδική έκδοση του SUV της Hyundai θα λανσαριστεί καταρχάς μόνο στην Ιαπωνία έναντι περίπου 30.000 ευρώ, βάσει της παρούσας ισοτιμίας. Που σημαίνει ότι θα είναι φθηνότερο από την αρχική έκδοση του ηλεκτροκίνητου Kona. Ευτυχώς, εξοπλίζεται με την μεγάλη μπαταρία της γκάμας με χωρητικότητα 64,8 kWh.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!