ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Το κριτήριο του καταναλωτή είναι το μόνο που έχει σημασία για τις εταιρείες και η πορεία της Toyota μέχρι στιγμής από τα επίσημα στοιχεία πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, την κάνει να φαίνεται πρότυπο για τις υπόλοιπες μάρκες.
Δεν είναι η πρώτη φορά για την Ιαπωνική εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων. Οι άνθρωποι της Toyota είναι “εξοικειωμένοι” με την εικόνα της εταιρείας στην πρώτη θέση της λίστας με τις μάρκες που έχουν σημειώσει τις περισσότερες πωλήσεις σε ένα εξάμηνο και όχι μόνο. Θυμίζουμε άλλωστε, πως ειδικά η Toyota, έχει κλείσει πολλά σερί οικονομικά έτη στην πρώτη θέση των ελληνικών πωλήσεων.
Προφανώς και σημαντικότατο ρόλο παίζει το ειδικό βάρος του ονόματος της Toyota, που έχει καταφέρει μέσα στις δεκαετίες να θεωρείται συνώνυμο της αξιοπιστίας, ενώ με πολλή και σκληρή δουλειά από τους ιθύνοντες της αντιπροσωπείας, το πλήρες δίκτυο και τα υψηλά πρότυπα στην εξυπηρέτηση των πελατών, κατά την πώληση αλλά και μετά από αυτή, είναι κατά βάση ο νούμερο δύο λόγος για την πρωτιά της Toyota σε πολλές περιπτώσεις.
Όπως και να έχει, σήμερα, με τη γκάμα της εταιρείας να αριθμεί αρκετά αξιόλογα μοντέλα τα οποία διακρίνονται το κάθε ένα στην κατηγορία του, η εικόνα της ελληνικής αγοράς με τα δύο Toyota να φιγουράρουν στις ισάριθμες πρώτες θέσεις, είναι αν μη τι άλλο εντυπωσιακή. Τα Yaris Cross και Yaris, με αυτή τη σειρά, είναι αυτά που “σέρνουν το χορό” στις ελληνικές πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου για το 2024.
Στην τρίτη -και πολύ τιμητική είναι η αλήθεια- θέση, βρέθηκε το Citroen C3 που βρίσκεται στην τελευταία περίοδο διάθεσής του στην ελληνική αγορά, μια και από το φθινόπωρο αναμένεται να είναι διαθέσιμος ο αντικαταστάτης του. Για την ιστορία, οι συνολικές πωλήσεις πρώτου εξαμήνου του Yaris Cross ήταν 4.383 μονάδες, ενώ του Yaris ήταν 3.971 και του Citroen C3 3.855.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!