Τον Μάιο του 1982 ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το MG Metro 1300. Ήταν ένα από τα πρώτα «hot hatches» με τα εισαγωγικά να υποδηλώνουν ότι ναι μεν διέθετε σπόιλερ, σπορ καθίσματα και ωραία γραφικά, αλλά δεν έπαυε να είναι ένα κανονικό Μetro με 1300άρι τετρακύλινδρο μοτέρ απόδοσης 73 PS, την επαναστατική ανάρτηση Hydrogas, αλλά μένοντας πίσω σε επιδόσεις.Έτσι, η πορεία των πραγμάτων θα οδηγούσε σε μια πιο hot έκδοση, το MG Metro Turbo (κεντρική φωτό),έναν χρόνο αργότερα.
Το MG Metro Turbo ήταν ηγέτης για την εποχή του, με τη Lotus Engineering να έχει βάλει το χεράκι της στις αλλαγές που έγιναν στον κινητήρα ο οποίος, μεταξύ άλλων, ήταν εφοδιασμένος με Garrett T3 turbo και ήταν πολύ ικανός να χειριστεί τους 93 PS (αν και πολλοί στην πραγματικότητα μπορούσαν να δουν ακόμα και 100 εργοστασιακούς ίππους, νούμερο πολύ καλό για έναν κινητήρα 1300 cc εκείνης της εποχής).
Άλλα χαρακτηριστικά περιελάμβαναν ισχυρά υποβοηθούμενα φρένα με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και αεριζόμενους δίσκους μπροστά. Το Turbo ήρθε, επίσης, με bodykit που παριελάμβανε μπροστινή αεροτομή και τέσσερις τροχούς με την πίσω αεροτομή MG Metro και αυτό μαζί με τη χρήση μόνο συγκεκριμένων μεγαλύτερων ζαντών αλουμινίου 13” Turbo και ελαστικών χαμηλού προφίλ.
Το MG Metro, παρά τη συμβατική του αισθητική, ήταν αρκετά τροποποιημένο και στημένο ως ένα σπορ αυτοκίνητο αποδείχθηκε κανονικός αντίπαλος στα Fiesta XR2 και Golf GTI, ενώ, λίγο αργότερα, το 1985 ήταν η ώρα για το εμβληματικό MG Metro 6R4 να αφήσει το σημάδι του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εξαφανίζεται το κλασικό χειρόφρενο στα αυτοκίνητα – Τα καλά και τα κακά του ηλεκτρικού
Το camping στην οροφή του αυτοκινήτου είναι η νέα τάση των κατασκηνωτών
Ταξινομήσεις Ελλάδα: Η κορυφαία premium μάρκα στο πρώτο εξάμηνο – Ποια μοντέλα ξεχώρισαν
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!