Δύσκολη αποδεικνύεται η εμπορική σταδιοδρομία μιας κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Αποφασισμένες να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου είναι οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν αρχίσει να πλημμυρίζουν τη Γηραιά Ήπειρο προσφέροντας μοντέλα που δείχνουν ικανά να… κοιτάξουν στα μάτια αυτά των παραδοσιακών δυνάμεων.
Οι κινέζοι κατασκευαστές, μάλιστα, καταγράφουν πολύ καλές εμπορικές επιδόσες στην Ευρώπη, με τους καταναλωτές να δίνουν ψήφο εμπιστοσύνη στα μοντέλα τους, ειδικά από τη στιγμή που τα καλά ποιοτικά χαρακτηριστικά των οχημάτων συνοδεύονται και από προσιτές τιμές.
Δεν έχουν, ωστόσο, όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες από την Κίνα την «τύχη» να δημιουργήσουν ένα success story, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την Great Wall Motor (GWM), με έδρα την πόλη Baoding, η οποία σύμφωνα με δημοσιεύματα ετοιμάζεται να… βάλει «λουκέτο» στα γραφειά της στην Ευρώπη.
Ειδικότερα, φαίνεται ότι θα κλείσει τις κεντρικές εγκαταστάσεις της που βρίσκονται στο Μόναχο και να απολύσει το σύνολο των εργαζομένων εκεί, συμπεριλαμβανομένης της διοικητικής ομάδας, κάτι που σημαίνει ότι οι αποφάσεις θα λαμβάνονται από τα κεντρικά γραφεία στο Baoding.
Σημειώνεται ότι η GWM δραστηριοποιείται μέσω διάφορων θυγατρικών εταιρειών, όπως είναι η Ora, η Haval και η Wey.
Το κλείσιμο φαίνεται ότι είναι προγραμματισμένο για το τέλος Αυγούστου, ενώ ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων που απασχολείται στο Μόναχο ανέρχεται σε περίπου 100.
Τα μοντέλα της GWM θα συνεχίζουν να πωλούνται στην Ευρώπη, αλλά τα σχέδια της εταιρείας για επέκταση σε περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές, ακυρώθηκαν.
Η μάρκα σχεδίαζε να εισέλθει στις αγορές της Ισπανίας, της Ιταλίας, της Πορτογαλίας, του Βελγίου, του Λουξεμβούργου, της Ολλανδίας, της Αυστρίας, της Ελβετίας, της Ισλανδίας και της Βουλγαρίας.
Η απόφαση για το «λουκέτο» στο ευρωπαϊκό αρχηγείο της φαίνεται ότι οφείλεται στις αδύναμες εμπορικές τις επιδόσεις στην ήπειρό μας. Στις αγορές εκτός της Κίνας, το 2023 η μάρκα πούλησε 316.018 αυτοκίνητα (+82,5% συγκριτικά με το 2022), αλλά οι πωλήσεις της στην Ευρώπη περιορίστηκαν σε μόλις 6.300.
Ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της μάρκας είναι το ORA 03, ένα μικρομεσαίο hatchaback μήκους 4.235 χλστ., πλάτους 1.825 χλστ. και ύψους 1.603 χλστ. με χώρο αποσκευών που φτάνει τα 228 λίτρα.
Ο βασικός του εξοπλισμός περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- αυτόματο κλιματισμό, κεντρικό υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο, κάμερα 360 μοιρών, μια ενοποιημένη οθόνη για το σύστημα πολυμέσων και τον πίνακα οργάνων, ενώ πλήρης είναι και η δέσμη συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης.
Η βασική έκδοση κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 171 ίππων και 250 Nm, που αντλεί ενέργεια από μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 48 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 310 χλμ. (σε πόλη και εθνική οδό).
Διαβάστε επίσης:
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!