Η Peugeot παρουσίασε το νέο οικογενειακό αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο E-5008, μια πιο πρακτική επταθέσια έκδοση του νέου E-3008. Αυτό σημαίνει ότι έρχεται όχι μόνο με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό και εσωτερικό, αλλά και ότι βασίζεται σε μια πλατφόρμα νέας γενιάς της Stellantis, την STLA Medium. Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να καταφθάσουν στις εκθέσεις στις αρχές του φθινοπώρου.
Η βασική διαφορά με το E-3008 είναι οι συνολικές διαστάσεις του και το επταθέσιο εσωτερικό. Το Peugeot E-5008 έχει μεγαλύτερο μήκος αμαξώματος (+250 χλστ.), για να φτάσει τα 4,79 μ. και μεταξονίου (+160 χλστ.), που είναι 2,9 μ. Αυτό βοηθάει όσον αφορά το χώρο για τα πόδια στη μεσαία σειρά θέσεων, καθώς και την πρόσβαση στην τρίτη σειρά καθισμάτων
Η Peugeot δηλώνει ότι ο χώρος αποσκευών είναι 259 λίτρα με τα επτά καθίσματα στη θέση τους. Ο διαθέσιμος χώρος ανεβαίνει εντυπωσιακά στα 748 λίτρα με την τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη και ανέχεται σε 1.815 λίτρα με πέντε καθίσματα αναδιπλωμένα. Όλα τα μοντέλα διαθέτουν επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών.
Σε αντίθεση με το προηγούμενο μοντέλο, όπου η μεσαία σειρά διέθετε τρία καθίσματα ίδιου μεγέθους το καθένα με τις δικές του βάσεις Isofix, το νέο E-5008 επιστρέφει σε μία πιο παραδοσιακή διάταξη. Διαθέτει πλέον δύο μεγαλύτερα καθίσματα εκατέρωθεν ενός στενότερου μεσαίου. Αυτό κάνει τα εξωτερικά καθίσματα πιο άνετα, αλλά αφαιρεί την τρίτη βάση Isofix, ένας συμβιβασμός που η Peugeot λέει ότι οι πελάτες της ήταν πρόθυμοι να κάνουν.
Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν κληροδοτηθεί αυτούσια από το E-3008. Εκτός από τις ενδιαφέρουσες φόρμες και τα υλικά, η τεχνολογία είναι επίσης ψηλά στη λίστα των παραδοτέων με μια τεράστια οθόνη 21 ιντσών για τις λειτουργίες του συστήματος infotainment και του ψηφιακού πίνακα οργάνων του οδηγού. Αυτή αναμένεται να είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα και θα συνδυάζεται με ένα πρόσθετο περιβάλλον εργασίας χαμηλότερα, όπου μπορείτε να ορίσετε μια σειρά από συντομεύσεις για πράγματα όπως ο έλεγχος του κλιματισμού ή η πλοήγηση.
Το E-5008 θα λανσαριστεί με τρία ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, το πρώτο εκ των οποίων θα χρησιμοποιεί ένα μονό κινητήρα τοποθετημένο εμπρός, ο οποίος θα αποδίδει 210 ή 230 ίππους (και ροπή 345 Nm), και θα συνδυάζεται με μια μπαταρία 73 ή 98 kWh, αντίστοιχα. Η βασική μπαταρία των 73 kWh είναι προσφέρει αυτονομία έως και 525 χλμ. Η ταχεία φόρτιση του συστήματος 400V έχει ονομαστική ισχύ έως 160 kW, οπότε η πλήρωση από 20-80% θα πρέπει να πραγματοποιείται σε μισή ώρα. Η μπαταρία Long Range 98 kWh είναι καθ’ οδόν, υποσχόμενη μια συνολική αυτονομία 660 χλμ.
Πάνω από αυτό υπάρχει μια κορυφαία έκδοση που δέχεται προσθήκη κινητήρα (απόδοσης 109 ίππων και 170 Nm ροπής) στον πίσω άξονα, και συνδυάζεται με την μπαταρία 73 kWh και αποδίδει 320 ίππους, η οποία, δίνει επίσης στο Ε-5008 τετρακίνηση. Η αυτονομία αυτού του αυτοκινήτου ανέρχεται σε 500 χλμ. Εκτός από αυτά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η Peugeot θα προσφέρει επίσης δύο υβριδικά. Ένας 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων θα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης 48V, ενώ ένα plug-in υβριδικό μοντέλο θα καταφθάσει αργότερα.
Όλα αυτά είναι τυλιγμένα σε ένα κομψό νέο αμάξωμα που παρουσιάζει περισσότερα νεύρα και τονίζει την premium εμφάνιση. Οι περισσότερες λεπτομέρειες είναι οι ίδιες που θα βρείτε και σε άλλα μοντέλα της Peugeot, όπως τα μοτίβα φωτισμού με τα τριών ονύχων και η έξυπνη σχεδίαση της μάσκας. Τα μεγέθη τροχών είναι 19 ή 20 ίντσες, ανάλογα τις προδιαγραφές, και αμφότερα διαθέτουν τα μη ακτινικά σχέδια της Peugeot.
Ακολουθήστε το MotorOne.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη ενημέρωση!
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!