Για να αγοράσει κανείς σήμερα ένα νέο supermini αυτοκίνητο, θα πρέπει να πρέπει να υπολογίζει περίπου 20.000 ευρώ ή και περισσότερα, ακόμα και για εισαγωγικές εκδόσεις. Αν θελήσει μικρό SUV, τότε τα ποσά ανεβαίνουν κατακόρυφα, περί των 23.000-25.000 ευρώ τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις. Εξαίρεση στον κανόνα αποτελεί το συγκεκριμένο SUV με την τιμή «θαύμα» των 18.950 ευρώ.
Πρόκειται για το πιο value for money μικρό SUV της αγοράς, αφού εκτός από το ότι είναι φθηνότερο ακόμα και από μικρά χάτσμπακ, οι διαστάσεις και οι χώροι του τοποθετούνται στο άνω άκρο των B-SUV και αγγίζουν τη βάση των C-SUV. Το νέο MG ZS ξεκινά από τις 18.950 ευρώ με τον κινητήρα 1.5 VTi-tech 106 PS, ενώ παράλληλα προσφέρει αρκετά καλό στάνταρ εξοπλισμό από την πρώτη έκδοση Exclusive. Επίσης, ανεξαρτήτως έκδοσης, το MG ZS καλύπτεται με 7ετή εγγύηση ή 150.000 χλμ. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:
- 6 αερόσακους
- Οθόνη πολυμέσων 10,1 ιντσών
- Προβολείς Full LED
- Αυτόματη ενεργοποίηση φώτων
- Air condition
- Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες
- Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
- Ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών
Το MG ZS με τον αρεστό σχεδιασμό εξωτερικά, σίγουρα φαίνεται πολύ ακριβότερο των 18.950 ευρώ. Γεγονός που συμβάλλουν και οι αυξημένες του διαστάσεις, όπως είναι το μήκος των 4.323 χλστ., πλάτος 1.809 χλστ., ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. Στο εσωτερικό του με τη σύγχρονη εμφάνιση, το πρώτο στοιχείο που προκαλεί θετικές εντυπώσεις είναι η προσοχή στην κατασκευή του. Το παχύ μαλακό πλαστικό που καλύπτει το πάνω μέρος του ταμπλό, μαζί με τη μαλακή επένδυση στη μετωπική του επιφάνεια, τα συναντά κανείς σε πολύ πιο ακριβά αυτοκίνητα. Έξτρα πολυτέλεια προσφέρει η αμέσως επόμενη έκδοση Luxury στην προσιτή και πάλι τιμή των 20.550 ευρώ με τις επενδύσεις eco leather με τις κόκκινες ραφές, συν ψηφιακό πίνακα οργάνων και πλοήγηση. Στα κύρια πλεονεκτήματα του MG ZS ανήκουν και οι διαθέσιμοι χώροι, μιας και τέσσερις ενήλικες θα φιλοξενηθούν χωρίς κανένα πρόβλημα, ακόμα και όταν πρόκειται για πιο ψηλούς. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 448 λίτρων, παρόλο που οι θόλοι εισχωρούν αρκετά και μειώνουν το εσωτερικό πλάτος.
Η άνεση έχει πρωταρχικό ρόλο για τους επιβάτες του MG ZS και στο δρόμο. Οι αναρτήσεις του «λειαίνουν» με πολύ αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες των δρόμων, καλύτερα ακόμα και από ευρωπαϊκές εταιρίες που έχουν παράδοση στον εν λόγω τομέα. Παρά τη μαλακή ρύθμιση, οι κλίσεις του αμαξώματος διατηρούνται σε πολύ λογικά επίπεδα και οι 17άρες ζάντες με τα ελαστικά διαστάσεων 215/55 ενισχύουν την πρόσφυση. Για την κίνηση του αρχικού MG ZS φροντίζει ο επαρκής ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος 1.500άρης κινητήρας των 106 ίππων και 141 Nm ροπής. Στις καθημερινές αστικές διαδρομές και σε νορμάλ ρυθμούς ικανοποιεί, ωστόσο η έλλειψη turbo (άρα και περισσότερης ροπής σε χαμηλότερες στροφές) γίνεται αντιληπτή όταν το αυτοκίνητο φορτωθεί και κινείται σε ανηφορικούς δρόμους. Αυτό συνεπάγεται κατέβασμα ταχυτήτων και αρκετό «στροφάρισμα» για να κρατήσει ρυθμό.
Κινητήρας | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.499 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 106/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 141/4.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,9 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 175 |
Κατ/λωση (λτ./100 χλμ.)* | 9,1 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 149 |
*Δοκιμής |
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!