Κάτι που σημαίνει ότι δεν «ανοίγουν τρύπες» στο MX-5, για να το κάνουν ηλεκτρικό. Σύμφωνα με την Electrogenic, η μετατροπή μπορεί να γίνει από έναν εκπαιδευμένο μηχανικό μέσα σε λίγες μόλις ημέρες και εάν ο πελάτης το μετανιώσει, μπορεί εύκολα και σύντομα να κάνει το Mazda και πάλι συμβατικό.
Η ώθηση που πρόσφερε 1.600άρης τετρακύλινδρος με τους 118 ίππους αντικαθίσταται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ με μέγιστη ισχύ 163 ίππους, το οποίο εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ ώρα σε περίπου 6 δευτερόλεπτα. Η τελική βέβαια περιορίζεται στα 185 χλμ./ ώρα και είναι πάνω-κάτω στα ίδια με το συμβατικό MX-5.
Η Electrogenic δηλώνει πως έχει πετύχει η κατανομή του βάρους να είναι 50:50 ακριβώς όπως στο κλασικό MX-5. Αλλά το ακριβώς επόμενο πιο σημαντικό θετικό σε αυτή την μετάβαση είναι η ροπή, που από 136 Nm ανεβαίνει κατακόρυφα με το ηλεκτρικό μοτέρ στα 310 Nm. Αυτή εξαρτάται και από τα δύο προφίλ οδήγησης, eco και sport. Παρότι η προσθήκη της μπαταρίας 42 kWh συνεπάγεται και προσθήκη βάρους, η βρετανική εταιρεία έχει κατορθώσει αυτή να είναι μόλις 100 κιλά έξτρα, άρα το συνολικό απόβαρο είναι σχεδόν 1.100 κιλά. Εξασφαλίζει 240 χλμ. αυτονομίας, ενώ μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μία ώρα.
Προς το παρόν, η Electrogenic δεν έχει γνωστοποιήσει την τιμή του κιτ μετατροπής του πρώτου Mazda MX-5 σε ηλεκτρικό. Πάντως, ενημέρωσε πως αφορά μοντέλα μεταξύ 1989 με 1997 και η μετατροπή θα χρειαστεί περίπου μία εβδομάδα.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!