Σύμφωνα με την εταιρεία, για παράδειγμα το πρωτότυπο όχημα είναι σε θέση να ανοίγει το πορτμπαγκάζ ενώ ο οδηγός ή κάποιος επιβάτης πλησιάζει προς αυτό και κάνει το σχετικό νεύμα.
Το όχημα διαθέτει κάμερες και πολυάριθμους αισθητήρες περιμετρικά και στο εσωτερικό του οι οποίοι ελέγχονται από το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης. Αυτοί μπορούν να ανιχνεύουν τις κινήσεις τους σώματος ή του κεφαλιού όπως και να αναγνωρίζουν τις εκφράσεις του προσώπου του οδηγού ή των συνεπιβατών του.
Όπως ανακοινώθηκε από την Continental, το σύστημα είναι σε θέση να αναγνωρίζει τα βιομετρικά στοιχεία του ατόμου που πλησιάζει στο όχημα και να καταλαβαίνει εάν πρόκειται για τον ιδιοκτήτη ή για κάποιον πιστοποιημένο έμπιστο χρήστη του οχήματος. Εάν αυτός πηγαίνει προς τα πίσω και κοιτά το πορτμπαγκάζ, τότε θα το ανοίξει διευκολύνοντάς τον να τοποθετήσει ή να πάρει πράγματα σε ή από αυτό. Εάν αυτός είναι άγνωστος, τότε διατηρεί το όχημα κλειδωμένο. Φυσικά, το ίδιο ισχύει και για τις άλλες πόρτες του αυτοκινήτου.
O Ζαν-Φρανσουά Ταραμπιά, (Jean-François Tarabbia) Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και επικεφαλής Αρχιτεκτονικής και Λύσεων Δικτύων της εταιρείας, δήλωσε σχετικά: «Το αυτοκίνητο (σημ.: ως προϊόν) έχει μπει στη διαδικασία να μετασχηματιστεί σε μια έξυπνη συσκευή, παρόμοια με το smartphone. Θα χρησιμοποιεί τεχνολογίες βιομετρίας για να αναπτύξει την εμπειρία χρήστη σε ένα νέο επίπεδο ασφάλειας και άνεσης».
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!