Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Renault θέλει να είναι ουδέτερη ως προς τις εκπομπές άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2040 και σε όλο τον κόσμο έως το 2050. Για να το πετύχει αυτό, ποντάρει μεν στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα αλλά επιμένει ότι υπάρχει ακόμα μέλλον για τα αυτοκίνητα υδρογόνου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το Emblème, είναι στην πραγματικότητα και τα δύο. Συνδυάζει μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου με μια επαναφορτιζόμενη μπαταρία.
Πέρα από το στυλ του αμαξώματος, το Emblème είναι ένα αεροδυναμικό concept με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,25. Φαίνεται σημαντικά διαφορετικό από τα κανονικά μοντέλα παραγωγής και ελπίζουμε ότι κάποια από τα σχεδιαστικά του στοιχεία θα περάσουν στα οχήματα παραγωγής. Το Emblème έχει μήκος 4.8μ. αλλά μόνο 1.52μ. ύψος και ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας ενώ για την ώρα έχει χαρακτηριστεί ως concept car.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Με 1.000χλμ. αυτονομία (με δύο στάσεις των 5 λεπτών) για αυτό το υβριδικό διαφορετικού τύπου
Η Renault ισχυρίζεται ότι το Emblème μπορεί να καλύψει έως και 1.000 χιλιόμετρα και με τα δύο ρεζερβουάρ γεμάτα. Αυτό το νούμερο προϋποθέτει δύο στάσεις για να γεμίσει η δεξαμενή υδρογόνου των 2,8 κιλών (εφόσον βρείτε σταθμούς ανεφοδιασμού, δεδομένου ότι υπήρχαν περίπου 1.000 παγκοσμίως). Κάθε στάση διαρκεί λιγότερο από πέντε λεπτά και ένα γεμάτο ρεζερβουάρ διαρκεί για 350 χιλιόμετρα. Στην πόλη, το σύνολο συμπεριφέρεται σαν ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο EV χάρη σε μία μπαταρία 40 kWh.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Η πλήρως φορτισμένη αυτή μπαταρία αποδίδει 300χλμ. και λαμβάνοντας υπόψη ότι η δεξαμενή υδρογόνου γεμίζει σε 5 λεπτά και προσφέρει άλλα 350χλμ. καταλαβαίνετε ότι με δύο στάσεις των 5 λεπτών η αυτονομία αγγίζει τα 1.000χλμ.
Το Emblème είναι πισωκίνητο με κινητήρα 215 ίππων τοποθετημένο στο πίσω μέρος ενώ παρόλο που διαθέτει ένα πολύπλοκο σύστημα κίνησης, δεν είναι τόσο βαρύ όσο τα περισσότερα παραδοσιακά υβριδικά ή ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Renault διαφημίζει βάρος 1.750 κιλών, αφού οι μηχανικοί «κυνήγησαν κάθε περιττό κιλό». Όλες αυτές οι προσπάθειες έγιναν για να διασφαλιστεί ότι το εντυπωσιακό σύνολο είναι όσο το δυνατόν πιο φιλικό προς το περιβάλλον.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο θα εκτεθεί δημόσια στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2024 μεταξύ 14-20 Οκτωβρίου, όταν ελπίζουμε να δούμε και το εσωτερικό του.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!