Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Την πόρτα της εξόδου θα δει ο CEO του ομίλου Stellantis Carlos Tavares, στις αρχές του 2026

Την πόρτα της εξόδου θα δει ο CEO του ομίλου Stellantis Carlos Tavares, στις αρχές του 2026


Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Ο όμιλος Stellantis έχει υπό την «ομπρέλα» του συνολικά 14 φίρμες, με τον CEO του Carlos Tavares να έχει τον τελευταίο λόγο για όλες τις μεγάλες αποφάσεις. Ο ίδιος πέρυσι έλαβε ετήσιο μισθό 36 εκατ. ευρώ λέγοντας πως έχει μία από τις πιο δύσκολες θέσεις στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Tavares είναι ο πρώτος και μοναδικός διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, ο οποίος διορίστηκε ως επικεφαλής μετά τη συγχώνευση του ομίλου PSA με τη Fiat-Chrysler Automobiles το 2021. Το πενταετές συμβόλαιό του λήγει στις αρχές του 2026. Αν και οι αναφορές έκαναν λόγο για το ενδεχόμενο να διατηρήσει τη θέση του για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί. Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Stellantis, ο Tavares «αποχωρεί με την ολοκλήρωση της θητείας του ως CEO στις αρχές του 2026».

Η διαδικασία αναζήτησης αντικαταστάτη έχει ήδη ξεκινήσει και διεξάγεται από ειδική επιτροπή του διοικητικού συμβουλίου υπό την προεδρία του John Elkann, ο οποίος είναι επίσης πρόεδρος της Ferrari. Η Stellantis λέει ότι χρειάζεται μέχρι το τέλος του επόμενου έτους για να επιλέξει το κατάλληλο πρόσωπο που θα διαδεχθεί τον Tavares.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως φαίνεται, οι πωλήσεις του ομίλου στις Η.Π.Α. έχουν καταποντιστεί και πολλοί ρίχνουν το φταίξιμο στον Tavares. Σε ανοιχτή επιστολή που απέστειλε στον διευθύνοντα σύμβουλο, το Εθνικό Συμβούλιο Εμπόρων της Stellantis στις Η.Π.Α. προειδοποίησε ότι ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανίας βρίσκεται αντιμέτωπος με μια «καταστροφή». Ο Ταβάρες με τη σειρά του κατηγόρησε το κακό μάρκετινγκ για τις χαμηλές πωλήσεις της Maserati ενώ κατηγόρησε και το εργοστάσιο Sterling Heights στο Μίσιγκαν, όπου πάρα πολλά Ram χρειάζονται επισκευές αμέσως μετά την έξοδό τους από τη γραμμή συναρμολόγησης. Σε μια σχετική σημείωση, η Stellantis παραδέχτηκε πρόσφατα ότι έχει πλεόνασμα απούλητων αυτοκινήτων και προσπαθεί να μειώσει το απόθεμα.

Καμία από τις 14 μάρκες αυτοκινήτων που βρίσκονται υπό την εταιρική ομπρέλα δεν κινδυνεύει να βρεθεί αντιμέτωπη με λουκέτο καθώς το αρχικό σχέδιο για τη διατήρηση όλων των εταιρειών για 10 χρόνια εξακολουθεί να ισχύει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Στα Ιωάννινα βρίσκεται για την πανηπειρωτική σύσκεψη που διοργανώνει η Κομματική Οργάνωση Ηπείρου-Κέρκυρας-Λευκάδας του ΚΚΕ ο Δημήτρης Κουτσούμπας. Στην ομιλία του ο Γραμματέας της...

Μαγαζίνο

Καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στο Mega βρέθηκε ο Δημήτρης Παπανώτας. Ο γνωστός δημοσιογράφος μίλησε για το διάστημα που έμεινε δίπλα στο ΣΥΡΙΖΑ και...

Οικονομία

Με την τιμή του χρυσού να έχει ξεπεράσει κάθε ιστορικό προηγούμενο η «παραδοσιακή» για πολλούς Έλληνες, επένδυση σε χρυσές λίρες, καθίσταται ολοένα και ποιο...

Μαγαζίνο

Η Κατερίνα Καινούργιου μίλησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» και αναφέρθηκε τόσο στην προσωπική της ζωή όσο και στη φετινή τηλεοπτική σεζόν. Η παρουσιάστρια...