Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τα Νέα της Πιάτσας #430

Τα Νέα της Πιάτσας #430


Το ρολόι ξεκίνησε να μετράει ανάποδα. Όχι σε μήνες, αλλά σε 24ωρα. Όλα τα πληρώματα που θα τρέξουν φέτος βρίσκονται στη χώρα μας και κάνουν δοκιμές. Κυρίως σε λάστιχα και αναρτήσεις.

Στο EKO Rally Acropolis θα ξεκινήσουν από τη ράμπα της αφετηρίας στη Λαμία την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 72 πληρώματα από 31 χώρες για να αναμετρηθούν τις επόμενες τρεις ημέρες σε έναν αγώνα 15 ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 305 χιλιομέτρων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρωτοπόρος στη βαθμολογία των Κατασκευαστών, Hyundai Shell Mobis WRT, θα λάβει μέρος με τρία  i20 N Rally 1 Hybrid με τους Thierry Neuville- Martijn Wydaeghe, Ott Tanak- Martin Jarveoja και Dani Sordo – Candido Carrera.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εργοστασιακή ομάδα της Toyota Gazoo Racing WRT συμμετέχει με τρία GR Yaris Rally1 Hybrid με τους Sebastien Ogier- Vincent Landais, Elfyn Evans- Scott Martin και Takamoto Katsuta Japan – Aaron Johnston.

Η τρίτη εργοστασιακή ομάδα της Ford συμμετέχει με τρία Puma Rally 1 Hybrid. Τα δύο είναι οι Andrien Fourmoux- Alefandre και Gregoire Munster  – Louis Louka και το τρίτο με τους τους Jourdan Serderidis-Frédéric Miclotte.

H Hyundai θέλει νίκη για να ανοίξει η ψαλίδα στη βαθμολογία, η Toyota για να κλείσει την ψαλίδα και η Ford που δεν έχει ελπίδες για τον τίτλο θέλει να συνεχίσει το καλό σερί αποτελεσμάτων.

Στον αγώνα συμμετέχουν 17 ελληνικά πληρώματα, τρία είναι από την Κύπρο ενώ υπάρχει ένα ακόμη ελληνικό πλήρωμα που προέρχεται από την Αμερική

Στο WRC2 ξεχωρίζει η παρουσία των πολύπειρων πλέον Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου που θα οδηγήσουν ένα Skoda Fabia Evo Rally2, αλλά και της φετινής ευχάριστης έκπληξης των ελληνικών αγώνων, Γιώργου Αμούτζα-Γιώργου Ηλιόπουλου με ίδιο αυτοκίνητο.

Με Skoda Fabia RS θα ξεκινήσει και ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς με τον Νίκο Πετρόπουλο,  αλλά και οι ταλαντούχοι Παναγιώτης «Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης. Ακόμα, οι Βασίλης Βελάνης-Ηλίας Παναγιωτούνης και Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους, συμμετέχοντας με Skoda Fabia RS και Evo αντίστοιχα.

Υπάρχουν δεκάδες άλλα πληρώματα στην κατηγορία RC2 Rally 2, στην κατηγορία RC3 Rally3 και στην κατηγορία RC4 Rally4, που κάνουν το δικό τους αγώνα και δίνουν ακόμη πιο δύσκολη μάχη για τον τερματισμό αφού η στήριξη που έχουν είναι ερασιτεχνική.

Αλλά ας μη γελιόμαστε. Αυτά τα πληρώματα στηρίζουν το μεγάλο μας αγώνα. Αν έλειπαν οι ηρωικοί ερασιτέχνες θα γινόταν αγώνας με μάξιμουμ 25 συμμετοχές.

Πριν αναφερθούμε στην ασφάλεια και το περιβάλλον θα σταθούμε για λίγο στην υπερειδική που θα γίνει το Σάββατο.

Σε όλους τους αγώνες του WRC συνηθίζεται οι υπερειδικές να γίνονται την πρώτη ημέρα του αγώνα. Φέτος το EKO Rally Acropolis 2024 θα πρωτοτυπήσει και η υπερειδική θα γίνει στο 2ο σκέλος του αγώνα, το Σάββατο, 7 Σεπτεμβρίου, στο ύψος του Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα.

Εκφράζουμε εκ των προτέρων τις ανησυχίες μας. Τόσο για την ημέρα, όσο και για το σημείο που επιλέχθηκε να γίνει η υπερειδική. Και το λέμε σήμερα και όχι μετά τον αγώνα. Ελπίζουμε να διαψευστούμε.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις παρακάτω επισημάνσεις. Η είσοδος στην ΕΚΟ Super Special Stage είναι ελεύθερη. Ωστόσο για να φθάσετε στο Σ.Ε.Α. Σείριος στη Μαλακάσα μην νομίσετε ότι θα είναι και τόσο εύκολο.

Θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε άλλους δρόμους. Η οργανωτική επιτροπή του αγώνα για να διασφαλίσει την απρόσκοπτη προσέλευση και την ασφαλή παρακολούθηση της υπερειδικής διαδρομής του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις χρειάσθηκε να πάρει ειδικά μέτρα.

Για να μην ταλαιπωρηθείτε αλλά και για να φθάσετε εγκαίρως στο σημείο της υπερειδικής καλό θα είναι να μελετήσετε προσεκτικά τα παρακάτω ώστε να μην εγκλωβισθείτε στους παρακαμπτήριους δρόμους.

Δεν θα μπορείτε να φτάσετε μέσω της εθνικής οδού. Ο αυτοκινητόδρομος, η εθνική οδός δηλαδή θα κλείσει. Γιατί; Επιτρέπεται από τη νομοθεσία; Ας το προσπεράσουμε προς το παρόν αυτό το κεφάλαιο.

Για να φτάσει κάποιος στο Σ.Ε.Α. Σείριος, ανάλογα με το ρεύμα που κινείται, θα χρειαστεί να πάρει είτε την έξοδο προς ΜΑΛΑΚΑΣΑ είτε αυτήν προς ΑΥΛΩΝΑ-ΟΙΝΟΦΥΤΑ και να συνεχίσει μέσω της παλαιάς Εθνικής Οδού. Φτάνοντας πίσω από το Σ.Ε.Α. Σείριος, ακολουθώντας τις οδηγίες της ΕΛ.ΑΣ. και των ανθρώπων της διοργάνωσης θα παρκάρει (δωρεάν) στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Η είσοδος στην ΕΚΟ Super Special Stage είναι δωρεάν και θα γίνεται μόνο πεζή.

Οι θεατές θα πρέπει να έχουν φτάσει έως τις 18.00 για μια υπερειδική που θα ξεκινήσει στις 21.00. Επίσης μετά τις 20:00 δε θα επιτρέπεται η είσοδος σε θεατές. Πριν κλείσουμε αυτή την ενότητα να σας υπενθυμίσουμε ότι όταν έγινε η Super Stage στο Ολυμπιακό Στάδιο στο Μαρούσι – χιλιάδες οδηγοί εγκλωβίστηκαν στους δρόμους- και δεν κατάφεραν να φθάσουν μέχρι το σημείο του αγώνα. Θα επανέλθουμε σε αυτό μετά την αυλαία του αγώνα.

Ασφάλεια και περιβάλλον

Πρέπει όλοι οι θεατές, αυτοί που αγαπούν τους αγώνες του WRC να στηρίξουν με τον τρόπο τους την οργάνωση

Πώς θα την στηρίξουν; Απλά με την κατανόηση στις υποδείξεις των κριτών. Θα πρέπει να είναι στις σωστές αποστάσεις έτσι ώστε σε περίπτωση εξόδου ενός αγωνιστικού να μην έχουμε τραυματία θεατή. Αν συμβεί αυτό τότε εκτός από τον τραυματισμό θα έχουμε και κακά σχόλια για τον εθνικό μας αγώνα.

Όλοι οι θεατές θα πρέπει να πειθαρχούν στις υποδείξεις. Χρειάζεται η συνεργασία όλων ώστε να αποφευχθεί κάθε δυσάρεστο ή επικίνδυνο ενδεχόμενο. Οι θεατές θα πρέπει να είναι πειθαρχημένοι στις υποδείξεις των κριτών.

Ακόμη δεν θα ήταν καλό να ακυρωθεί μια Ειδική Διαδρομή επειδή οι θεατές δεν έχουν τις αποστάσεις ασφαλείας. Σκεφθείτε πόσες χιλιάδες άνθρωποι θα δυσαρεστηθούν αφού δεν θα δουν αγώνα εξαιτίας κάποιων ανεγκέφαλων.

H «ασφάλεια» αποτελεί το βασικότερο συστατικό για την άρτια διεξαγωγή του μεγάλου μας αγώνα.  Στο www.acropolisrally.gr έχει αναρτηθεί ό,τι χρειάζεται, ώστε η παρακολούθηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις να αποτελέσει μια μοναδική εμπειρία για κάθε θεατή.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα, στον τομέα «Θεατές», έχουν αναρτηθεί όλα όσα κρίνονται απαραίτητα για το σχεδιασμό, την προσέγγιση και την πρόσβαση στις ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Επίσης οι θεατές που θα πιάσουν θέση στις ειδικές από την προηγούμενη ημέρα και θα κοιμηθούν σε σκηνές θα πρέπει να μην ανάψουν φωτιές είτε για να ψήσουν τα παϊδάκια είτε για να προφυλαχθούν από την υγρασία.

Και κάτι ακόμη. Θα πρέπει όλοι οι θεατές να σεβαστούν το περιβάλλον. Δεν θα πρέπει να γεμίσουν  απορρίμματα την ελληνική ύπαιθρο. Η Οργανωτική Επιτροπή έχει ήδη αφήσει κάδους (πράσινοι, μπλε)σε πολλά σημεία που συγκεντρώνονται θεατές. Σε πολλά σημεία θα υπάρχουν και σακούλες.

Ευχόμαστε να παρακολουθήσουμε όλοι έναν όμορφο αγώνα. Έναν αγώνα χωρίς δυσάρεστες εκπλήξεις.

 

 

 

 

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Αθλητικά

Κατηφόρα για τη Βαλένθια και πλέον ο εφιάλτης του υποβιβασμού σκιάζει το «Μεστάγια». Οι «Νυχτερίδες» πάνε από το κακό στο χειρότερο και η εντός...

Τεχνολογία

Η Κρήτη δεν είναι απλώς ένας σημαντικός τουριστικός προορισμός, αλλά αναδεικνύεται σε παγκόσμιο κόμβο τηλεπικοινωνιακών υποδομών, με το μέλλον να προδιαγράφεται ψηφιακά πιο λαμπρό...

Μαγαζίνο

Η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό» συνάντησε τον Snik στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Ο γνωστός τράπερ ρωτήθηκε μεταξύ άλλων για τα αρνητικά σχόλια του...

Πολιτική

Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Παύλος Γερουλάνος, με ανάρτησή του το πρωί της Τρίτης (22/10) αποκάλυψε πώς θα πρέπει να παραμείνει σε αφωνία για τις...