Δεξαέξι χρόνια μετά την ίδρυσή της, η Fisker βρίσκεται για μία ακόμα φορά στο χείλος της οικονομικής καταστροφής, έχοντας αποτύχει να το απαραίτητο μέγεθος που θα την καθιστούσε βιώσιμη.
Ένα νέο οικονομικό αδιέξοδο καλείται να ξεπεράσει η Fisker ώστε να παραμείνει στη ζωή, καθώς νέα δημοσιεύματα θέλουν την πολλά υποσχόμενη αυτοκινητοβιομηχανία να βρίσκεται για μία ακόμα φορά στο χείλος της καταστροφής.
Οι νέες πληροφορίες κάνουν λόγο για μια αναπόφευκτη χρεοκοπία, καθώς η Fisker συνεχίζει να γράφει ζημιές και οι επενδυτές είναι αποφασισμένοι να διακόψουν τη χρηματοδότηση.
Πριν από μερικά 24ωρα, μάλιστα, είχε γίνει γνωστό ότι η Fisker θα προχωρήσει σε απολύσεις προσωπικού στην προσπάθεια να περιορίσει το κόστος λειτουργίας της.
Σανίδα
σωτηρίας για τη Fisker θα
μπορούσε να αποτελέσει το λανσάρισμα
του Ocean στην Ευρώπη, ωστόσο,
η συγκυρία δεν είναι ευνοϊκή, καθώς το
τέλος των επιδοτήσεων στις μεγαλύτερες
αγορές της γηραιάς ηπείρου έχει μειώσει
δραματικά τη ζήτηση ηλεκτρικών
αυτοκινήτων.
Μια ενδεχόμενη πτώχευση της Fisker ίσως προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις, μιας και υπάρχουν εταιρείες, εντός και εκτός Ευρώπης, που συνδέονται άμεσα με αυτήν.
Το πιο
χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της
αυστριακής Magna Steyer, η οποία
έχει αναλάβει την κατασκευή του
Fisker Ocean.
Η είδηση ότι η Fisker κινδυνεύει με χρεοκοπία προκάλεσε την κατάρρευση της αξίας της μετοχής της στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Μέσα σε λίγες ώρες, η χρηματιστηριακή αξία της Fisker μειώθηκε κατά 50%, δημιουργώντας έναν ακόμα πονοκέφαλο στους βασικούς μετόχους της.
Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Fisker φλερτάρει με τη χρεοκοπία. Το 2013 είχε βρεθεί στο ίδιο ακριβώς σημείο, πριν μεταβιβαστεί σε κινεζική εταιρεία και μετονομαστεί. Το 2016 ο Henry Fisker προχώρησε στην ίδρυση της Fisker Inc., η οποία δίνει σήμερα μια ακόμα μάχη για να κρατηθεί στη ζωή.
Διαβάστε επίσης
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!