Nissan και Honda μελετούν το ενδεχόμενο συνεργασίας στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με τα Ιαπωνικά μέσα.
Ορισμένα ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης είναι πεπεισμένα γι’ αυτό, συμπεριλαμβανομένης της εφημερίδας Nikkei και του τηλεοπτικού σταθμού TV Tokyo. Ειδικότερα, οι 2 μάρκες θα βρίσκονται στα αρχικά στάδια μιας διαπραγματευτικής διαδικασίας που θα οδηγήσει, για παράδειγμα, στην έναρξη κοινών δραστηριοτήτων για τη μείωση του κόστους και στο να κάνει Nissan και Honda πιο ανταγωνιστικές στην αγορά.
Οι φήμες
Το TV Tokyo μιλά για το ενδεχόμενο εμπορικής συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών, αλλά και την πρόθεση της Nissan να υπογραφεί ένα μη δεσμευτικό μνημόνιο κατανόησης με τη Honda και να ξεκινήσουν συζητήσεις για τον καθορισμό των τομέων συνεργασίας. Από αυτή την άποψη, η Nikkei παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες, υπογραμμίζοντας το ενδεχόμενο η συνεργασία να επεκταθεί σε διάφορες πτυχές παραγωγής. Η Nissan θα μπορούσε να φέρει στο τραπέζι ένα συγκεκριμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης στο οποίο θα βασίζονται κοινές πρωτοβουλίες στο μέτωπο των αγορών, καθώς και μια νέα πλατφόρμα για ηλεκτρικά οχήματα που θα σχεδιαστούν και θα αναπτυχθούν από κοινού. Το επόμενο βήμα θα ήταν να ξεκινήσει η κοινή προμήθεια μπαταριών και το πρόγραμμα ανάπτυξης ηλεκτρικών μοντέλων.
Οι επιπτώσεις
Οι φήμες δεν έχουν ούτε επιβεβαιωθεί ούτε διαψευστεί, αλλά μια πτυχή δεν πρέπει να αγνοηθεί: το ότι καταδεικνύουν την αυτονομία που πέτυχε η Nissan με την αναθεώρηση της συμμαχίας με τη Renault. Οι δύο κατασκευαστές συνεργάζονται εδώ και καιρό στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων, ειδικά στην Ευρώπη. Για παράδειγμα, το επόμενο Micra που λειτουργεί με μπαταρία θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το νέο Renault 5 και θα κατασκευαστεί από τους Γάλλους. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρεία έχει αναλάβει να επενδύσει έως και 600 εκατ. ευρώ στο Ampere, το νέο τμήμα λογισμικού και Bev που αναζητά ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Luca de Meo. Ωστόσο, πέρυσι υπογράφηκαν νέες συμφωνίες που μείωσαν το εύρος της συνεργασίας και τις αντίστοιχες σφαίρες επιρροής τους και έκαναν τους δύο συμμάχους πιο ελεύθερους να ξεκινήσουν στρατηγικές συνεργασίες με τρίτους, όπως συνέβη στην περίπτωση της συνεργασίας μεταξύ της ίδιας της Renault και της κινεζικής Geely στο στον τομέα των θερμικών κινητήρων.
Πηγή: Quattroruote
Όλες οι ειδήσεις
Θα απαγορεύσει η ΕΕ την επισκευή αυτοκινήτων άνω των 15 ετών;
To Audi A3 ανανεώνεται και καλωσορίζει τη νέα έκδοση Allstreet
Η νέα Porsche Taycan Turbo GT «σαρώνει» σε Laguna Seca και Nürburgring
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!