Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Πάνω από το 94% των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στη Νορβηγία τον περασμένο μήνα ήταν ηλεκτρικά οχήματα, ένα ιστορικό υψηλό για το σκανδιναβικό έθνος που προσαρμόζεται γρήγορα στο μέλλον των ηλεκτρικών οχημάτων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το Συμβούλιο Οδικών Πληροφοριών της Νορβηγίας δήλωσε ότι τα στοιχεία αυτά φέρνουν τη χώρα σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου της, που τη θέλει το 2025 όλα τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι 100% μηδενικών εκπομπών. Παράλληλα την τοποθετούν πολύ πιο μπροστά από οποιοδήποτε άλλο έθνος στη λεγόμενη «κούρσα εξηλεκτρισμού».
Η Νορβηγία διαθέτει μια σειρά από κίνητρα που ενθαρρύνουν τους κατοίκους να αγοράζουν ηλεκτρικά οχήματα αντί για αυτοκίνητα βενζίνης. Οι Νορβηγοί πληρώνουν υψηλότερους φόρους για τα αυτοκίνητα που αγοράζουν και τα οποία ρυπαίνουν, και χαμηλότερους για τα αυτοκίνητα χαμηλών και μηδενικών εκπομπών. Η χώρα φορολογεί επίσης τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα περισσότερο από τα μικρότερα. Παράλληλα, οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων πληρώνουν συχνά χαμηλότερα τέλη στάθμευσης και μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν λεωφορειολωρίδες.
Το Συμβούλιο Οδικών Πληροφοριών δήλωσε ότι από τα 78.832 νέα επιβατικά αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν φέτος στη Νορβηγία, τα 68.435 ήταν ηλεκτρικά.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Από τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τον Αύγουστο, το πιο δημοφιλές ήταν το Tesla Model Y, το οποίο αποτέλεσε το 19%. Το δεύτερο πιο δημοφιλές ήταν το Volvo EX30 και το τρίτο πιο δημοφιλές ήταν το Skoda Enyaq.
Στη Νορβηγία, διαθέτουν δεκάδες κίνητρα για αγορά ηλεκτρικών, οι περισσότεροι κάτοικοι μένουν σε ιδιόκτητα κτίρια με προσωπικά πάρκινγκ στα οποία διαθέτουν και φορτιστές, ενώ οι μισθοί είναι τετραπλάσιοι από την Ελλάδα. Πόσο εφικτό πιστεύετε ότι είναι να ακολουθήσει μία χώρα των Βαλκανίων όπως η Ελλάδα, τον ίδιο ηλεκτρικό δρόμο;
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!