Με την κλασική «επίπεδη» διάταξη και το πλατύ αμάξωμα, η Testarossa είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και εμβληματικά μοντέλα της Ferrari, αντιπροσωπεύοντας την αισθητική και την τεχνολογική υπεροχή της εποχής της.
Η παραγωγή της Testarossa ξεκίνησε το 1984 και συνεχίστηκε μέχρι το 1996, με συνολικά περίπου 7.200 μονάδες να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής. Αριθμός σχετικά μεγάλος για Ferrari της εποχής, αλλά αυτό δεν επισκιάζει την αξία για τη συλλεκτική Testarossa, μία από τις μόλις 500 δεξιοτίμονες που κατασκεύασε η εταιρεία του Μαρανέλο.
Ανεξάρτητα το ποιος θα είναι ο νέος της ιδιοκτήτης, θα βλέπει πάντοτε μια πλακέτα στην πόρτα, που θα του υπενθυμίζει ότι αυτή ήταν η Ferrari Testarossa του Πρωταθλητή της F1, Νάιτζελ Μάνσελ.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο παραδόθηκε από τη Ferrari στον Βρετανό οδηγό, κατά τη διάρκεια της δεύτερης σεζόν του στη Scuderia, το 1990.
Τα πρώτα σέρβις, με την άδεια της Ferrari, έγιναν στην προσωπική του κάθετη έκθεση, Nigel Mansell Sports Cars Limited, στο Dorset της Αγγλίας, ενώ το αυτοκίνητο είχε ως έδρα την πολυτελή έπαυλη του Μάνσελ, στο Isle of Man.
Η συλλεκτική Testarossa διατηρείται σε άριστη κατάσταση, έχει μόλις 17.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ και διατηρεί ένα κασέ στο μπλοκ δημοπρασιών, που μπορεί να ξεπεράσει τις 200.000 ευρώ.
Η Ferrari Testarossa είναι εξοπλισμένη με έναν flat ατμοσφαιρικό 12κύλινδρο κινητήρα 4,9 λίτρων, που αποδίδει 385 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και 490 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!