Πόσα αυτοκίνητα μπορεί να μεταφέρει μία νταλίκα; Η απάντηση ασφαλώς εξαρτάται από το αν υπάρχει και δεύτερος «όροφος» στην πλατφόρμα μεταφοράς οχημάτων που σέρνει ένας τράκτορας.
Φανταζόμαστε ότι δύσκολα θα έχετε καταφέρει να μετρήσετε περισσότερα από 10-12. Ωστόσο, ο αριθμός που προκύπτει από το συγκεκριμένο video που σάς παρουσιάζουμε ξεπερνά κάθε φαντασία. Ιδίως στις μέρες μας, που το αυξημένο βάρος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθιστά ακόμα πιο δύσκολη τη μεταφορά τους, κυρίως όσον αφορά τον αριθμό που μπορεί να «κουβαλήσει» μια αυτοκινητάμαξα.
Ωστόσο, στην Κίνα φαίνεται ότι βρήκαν τον τρόπο να ξεπεράσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Σύμφωνα με video που δημοσιεύτηκε στο κανάλι Trafic Moldova του YouTube, μία νταλίκα εντοπίστηκε σε κινεζικούς δρόμους να μεταφέρει… 25 SUV, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη λεζάντα που συνοδεύει το video!
Μοιάζει απίστευτο, αλλά αν μετρήσει κανείς, βλέπει ότι στο 2ο όροφο της πλατφόρμας «φιλοξενούνται» 18 SUV, στοιχισμένα ανά δυάδες, ενώ στον κάτω υπάρχουν τουλάχιστον 9 αυτοκίνητα, δύο εκ των οποίων δείχνουν να μην είναι οχήματα ελεύθερου χρόνου.
Η σχεδίαση του τρέιλερ είναι τέτοια, που στο πρώτο επίπεδο το πλάτος είναι «κανονικό», προκειμένου το όχημα να καταλαμβάνει μία λωρίδα κυκλοφορίας, ωστόσο ο δεύτερος όροφος είναι πολύ πιο πλατύς και προκαλεί ερωτηματικά η ασφάλεια… τουλάχιστον για τα οχήματα που κινούνται γύρω από τη συγκεκριμένη νταλίκα.
Το επιπλέον βάρος «αντιμετωπίζεται» με την ύπαρξη τριών κεντρικών αξόνων, ωστόσο η σταθερότητα και η ικανότητα της συγκεκριμένης αυτοκινητάμαξας να περνά χωρίς προβλήματα πάνω από λακκούβες ή ανωμαλίες του οδοστρώματος είναι πραγματικά αμφίβολη.
Δείτε την «ιδιαίτερη» νταλίκα στο video που ακολουθεί…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Νταλίκα “φρακάρει” σε διάβαση τρένου και ακολουθεί το μοιραίο (Video)
Αυτός ο άνδρας μεταφέρει τα ψώνια της εβδομάδας με ηλεκτρικό πατίνι (video)
Δείτε δύο Land Rover Defender να ξεκολλούν μία νταλίκα 20 τόνων (Video)
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!