Το 2021, η Hertz ανακοίνωσε πως θέλει να εξηλεκτρίσει το 25% του στόλου της και πως σε αυτό το πλαίσιο, θα αγόραζε 100.000 Tesla. Έξι μήνες μετά, ξόδεψε 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια για να κλείσει τη συμφωνία. Παρότι η κίνηση αυτή έμοιαζε σωστή και κερδοφόρα στην αρχή, η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.
Σχεδόν τρία χρόνια μετά, η εταιρεία ενοικιάσεων και χρονομίσθωσης πουλάει σε εξευτελιστικές τιμές ένα σημαντικό μέρος των ηλεκτρικών που αγόρασε τότε, αποδεικνύοντας έτσι ότι το «στοίχημα» με τα ηλεκτρικά δεν της βγήκε. Η συνέπεια αυτής της αποτυχίας, αντικατοπτρίζεται στην παραίτηση του CEO, Stephen Scherr.
Τη θέση του Scherr παίρνει τώρα ο Gil West ο οποίος αναλαμβάνει να βρει μία ισορροπία ανάμεσα στη μεγάλη ζήτηση των πελατών για συμβατικά αυτοκίνητα και το μέλλον που προμηνύεται ηλεκτρικό.
Η Hertz είναι η τελευταία εταιρεία που τη «πάτησε» με μία τεράστια επένδυση στα ηλεκτρικά και λογικά δεν είναι η τελευταία. Για μία εταιρεία ενοικιάσεων και χρονομίσθωσης, τα μεγαλύτερα προβλήματα με τα ηλεκτρικά είναι η χαμηλή ζήτηση και το υψηλό κόστος συντήρησης.
Για να αποφύγει ορισμένα έξοδα, η Hertz αποφάσισε να πουλήσει 20.000 εξ αυτών, αποφορτίζοντας έτσι τον στόλο της.
Αυτό που είναι ακόμα πιο οδυνηρό για την εταιρεία, είναι πως αγόρασε τα 100.000 Tesla όταν είχαν την υψηλότερη τιμή τους και τα πουλάει τώρα, που η αμερικανική εταιρεία έχει ρίξει πάρα πολύ τις τιμές και η μεταπωλητική αξία τους είναι πενιχρή.
Είναι ξεκάθαρο, πως όταν μία τόσο σημαντική επένδυση δεν πιάνει τόπο, ακόμα και ένας κολοσσός στις ενοικιάσεις και τη χρονομίσθωση όπως η Hertz, έχει ένα «βουνό» να ανέβει πριν να ορθοποδήσει και πάλι για τα καλά.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!