Την αρχική δοκιμή του τουρμποφάν TF6000, που έγινε χθες, ανακοίνωσε η τουρκική εταιρεία ΤΕΙ και ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Αμυντικών Βιομηχανιών, Haluk Gorgun. Ο τουρκικής σχεδίασης κινητήρας προορίζεται για τα μη επανδρωμένα τζετ, το Kizilelma της Baykar και το ANKA-3 της Turkish Aerospace Industries, δηλαδή τα δύο πιο εξελιγμένα της γειτονικής χώρας.
Ο TF6000 προβλέπεται να παράγει ώση κάπου 6.000 λίμπρες, έχει μήκος 2,25 μέτρα και διάμετρο 0,86 μ. Είναι ο πρώτος τουρμποφάν μεγάλου μεγέθους που κατασκευάζεται στην γειτονική χώρα, και ανήκει σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα εξέλιξης τέτοιων κινητήρων, που θα φθάσει στον TF10000 των 10.000 λιβρών, και μετά σε ακόμη ισχυρότερο, που θα μπορεί να μπει και στο μαχητικό Kaan.
Η Τουρκία και στο χώρο των αεροπορικών κινητήρων κάνει μεγάλη προσπάθεια εγχώριας ανάπτυξης, παράγοντας τους τουρμποντίζελ PD-170/PD-180/PD-222 που μπαίνουν στα μικρομεσαία μη επανδρωμένα της, π.χ. τα Bayraktar TB2/TB3, τον turboshaft TS1400 που έχει ήδη μπει στο ελικόπτερο Gokbey, και πλέον και σε μικρομεσαίους τουρμποφάν όπως ο TF6000.
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!