Ερευνητές του North Carolina State University διεξήγαγαν μια μελέτη που διαπίστωσε ότι η προσθήκη ενός τέταρτου χρώματος στο φανάρι θα βελτίωνε τη ροή της κυκλοφορίας στις διασταυρώσεις και θα περιλάμβανε τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης.
Ο Ali Hajbabaie, συν-συγγραφέας της μελέτης, είπε ότι όσο μεγαλύτερος αριθμός αυτόνομων οχημάτων στο δρόμο, τόσο πιο αποτελεσματική θα κινείται η κυκλοφορία μέσω των διασταυρώσεων. Είπε ότι το σύστημα θα βελτιώσει τη ροή κατά 25% και εξήγησε πώς λειτουργεί το σύστημα.
«[Ένα] αυτοκίνητο είναι υπεύθυνο για τρία αυτοκίνητα που το ακολουθούν και τώρα, αυτό το αυτοκίνητο συνομιλεί με άλλα αυτόνομα αυτοκίνητα και επίσης με τον ελεγκτή κυκλοφορίας και διαπραγματεύεται ένα ασφαλές δικαίωμα διέλευσης για την ομάδα των αυτοκινήτων να περάσει από τη διασταύρωση», είπε ο Hajbabaie.
Το τέταρτο φως ανάβει για αυτοκίνητα που οδηγούνται από ανθρώπους, τα οποία ακολουθούν το αυτόνομο αυτοκίνητο μπροστά τους.
«Τα αποτελέσματά μας δείχνουν όχι μόνο μειώσεις στον χρόνο ταξιδιού των αυτόνομων αυτοκινήτων, αλλά παρόμοιες μειώσεις στους χρόνους ταξιδιού των οχημάτων που οδηγούνται από ανθρώπους. Επίσης μειώνουμε τον χρόνο καθυστέρησης των πεζών που θέλουν να περάσουν από τη διασταύρωση», είπε ο Hajbabaie.
Ο Hajababaie είπε ότι η μοντελοποίηση υπολογιστή δείχνει ότι αυτό το σύστημα παράγει λιγότερα σφάλματα και ότι θα μπορούσε να σημαίνει ότι βλέπουμε το τέλος των πράσινων φωτών στα φανάρια.
«Πώς θα φαίνονται οι διασταυρώσεις σε 20,30, 40 χρόνια από τώρα, όταν όλα τα αυτοκίνητα είναι αυτόνομα; Μάλλον δεν θα χρειαζόμαστε φανάρι στη διασταύρωση», εξήγησε.
Το επόμενο βήμα για τους ερευνητές είναι να δοκιμάσουν την ιδέα στο δρόμο. Είναι χρόνια μακριά από τη χρήση στον πραγματικό κόσμο, είπε ο Hajababaie.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!