Connect with us

Hi, what are you looking for?

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Πρέπει στα ηλεκτρικά να στρίβουν και οι πίσω τροχοί;

Πρέπει στα ηλεκτρικά να στρίβουν και οι πίσω τροχοί;


Η ραγδαία αύξηση της υιοθέτησης ηλεκτρικών οχημάτων αλλάζει το τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ιδίως στον τομέα της διαμόρφωσης των οχημάτων.

Μια αξιοσημείωτη τάση που προκύπτει από αυτή τη μετατόπιση είναι η αυξημένη ζήτηση για συστήματα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς, λόγω των μοναδικών προκλήσεων και ευκαιριών που παρουσιάζουν οι πλατφόρμες EV.

Τα συστήματα τετραδιεύθυνσης, όπως το Active Kinematics Control (AKC) της ZF, γίνονται όλο και πιο δημοφιλή μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών που επιθυμούν να ενισχύσουν την ευελιξία και την ευκινησία των προσφορών τους σε ηλεκτρικά.

Καθώς τα ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρία διαθέτουν συχνά μεγαλύτερο μεταξόνιο για να φιλοξενήσουν μεγαλύτερα συστήματα μπαταριών, μπορεί να υποφέρουν από μειωμένη ευελιξία και μεγαλύτερες ακτίνες στροφής σε σύγκριση με τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Για να αντιμετωπιστεί αυτό, τα συστήματα διεύθυνσης των πίσω τροχών ενσωματώνονται στα EV για να βελτιώσουν την ευελιξία σε χαμηλές ταχύτητες, ιδίως κατά τη διάρκεια της στάθμευσης και της οδήγησης στην πόλη.

Η ZF, κορυφαίος προμηθευτής εξαρτημάτων αυτοκινήτων, αναμένει σημαντική αύξηση της ζήτησης για συστήματα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς τα επόμενα χρόνια. Η εταιρεία αναμένει ότι οι δραστηριότητές της για αυτά τα συστήματα θα διπλασιαστούν στα 300 εκατομμύρια ευρώ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, αντανακλώντας την αυξανόμενη δημοτικότητα αυτής της τεχνολογίας τόσο μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών όσο και μεταξύ των καταναλωτών.

Η λειτουργία των συστημάτων διεύθυνσης των πίσω τροχών περιλαμβάνει τη στροφή των πίσω τροχών προς την αντίθετη κατεύθυνση σε χαμηλές ταχύτητες, ενισχύοντας την ευελιξία, ενώ σε υψηλότερες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να βελτιώσουν τη σταθερότητα, ιδίως κατά την αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας.

Αυτή η δυναμική λειτουργία δεν βελτιώνει μόνο τις επιδόσεις οδήγησης αλλά και την ασφάλεια και την άνεση για τον οδηγό και τους επιβάτες.

Ενώ τα συστήματα τετραδιεύθυνσης είναι διαθέσιμα εδώ και αρκετές δεκαετίες, οι πρόσφατες εξελίξεις στην τεχνολογία και η αυξανόμενη εστίαση στα ηλεκτροκίνητα οχήματα έχουν αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για αυτή τη λειτουργία.

Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes-Benz, η Porsche, η Lamborghini και η Ford έχουν ενσωματώσει το σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς στα οχήματά τους για να προσφέρουν μια ανώτερη οδηγική εμπειρία.

Εκτός από τη ZF, αρκετοί άλλοι προμηθευτές ανταγωνίζονται στον τομέα των συστημάτων τετραδιεύθυνσης, συμπεριλαμβανομένων των Continental, Robert Bosch, Magna International, GKN Automotive και Denso.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Το ανανεωμένο plug-in υβριδικό Audi A3 Sportback TFSI ε, είναι γεγονός και μαζί του φέρνει περισσότερη ιπποδύναμη από τον προκάτοχο του,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης Η BMW ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση της σχεδιαστικής της ομάδας. Αυτό σημαίνει ότι αυτή η νέα BMW 2 Series Gran Coupe,...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

του Νεκτάριου Διατσίδη   ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Η KTM έχει αναπτύξει μια ολοκαίνουργια εποχή ηλεκτρονικής αρχιτεκτονικής, που αναδείχθηκε από τα ταμπλό της οθόνης αφής V80...

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Του Δημήτρη Διατσίδη ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ Το πρώτο Ladies Ride by Royal Enfield, έγινε στις αρχές Οκτωβρίου στις εγκαταστάσεις του Riding School του Θανάση Χούντρα,...