Η BYD άνοιξε επίσημα το πρώτο της κατάστημα στην Καραϊβική, στο Τρινιντάντ και Τομπάγκο την περασμένη εβδομάδα, με σχέδια να επεκταθεί στην Τζαμάικα, τα Μπαρμπάντος και τα νησιά Κέιμαν, στην πορεία για την παγκόσμια κυριαρχία της.
Αλλά τα πιο σημαντικά νέα της BYD προέρχονται από τις πωλήσεις του σεντάν Qin L PHEV. Η μάρκα έχει πουλήσει περισσότερα από 5.000 σε τρεις ημέρες.
Σύμφωνα με το CarNewsChina, η BYD πουλά σταθερά τόσο τα συμπαγή σεντάν PHEV Qin L όσο και Seal 06 από τότε που ο πρόεδρος της BYD Wang Chuanfu παρέδωσε προσωπικά τα πρώτα κλειδιά στους ιδιοκτήτες στις 28 Μαΐου. Από τότε, τα καταστήματα της BYD είναι γεμάτα από ενδιαφερόμενους αγοραστές.
Τα αποτελέσματα των πραγματικών δοκιμών του Qin L και του Seal 06 συνεχίζουν να εντυπωσιάζουν, με δημοσιογράφους, κριτικούς και Κινέζους παράγοντες επιρροής να επιβεβαιώνουν τη θεαματική οικονομία καυσίμου. Εκτός από μερικές ακραίες τιμές, οι περισσότεροι έχουν επιτύχει την εκπληκτική τιμή των 80 MPG (2,94 λίτρα/100 χλμ.), με ορισμένους να υποστηρίζουν ότι έχουν αγγίξει πάνω από 90 MPG (2,54 λίτρα/100 χλμ.).
Αυτά τα αποτελέσματα, σε συνδυασμό με τη λογική τιμή των Qin L και Seal 06 προσελκύουν τους αγοραστές. Τόσο το Qin L όσο και το Seal 06 ξεκινούν από 13.769 $ (99.800 CNY). Ένα παρόμοιου μεγέθους Toyota Levin ξεκινά κοντά στη μέση του εύρους τιμών των Qin L και Seal 06, αν και θα ήταν ένα μοντέλο μόνο με φυσικό αέριο. Ανεξάρτητα από αυτό, ορισμένοι αντιπρόσωποι της BYD ισχυρίζονται ότι πουλάνε 15 έως 16 μοντέλα την ημέρα. Οι ίδιοι αντιπρόσωποι ισχυρίζονται ότι υπάρχει αναμονή τουλάχιστον 60 ημερών για τα νέα μοντέλα Qin L.
Αυτά είναι κακά νέα για τις δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, το Nissan Sylphy (Sentra) ήταν ένα από τα αυτοκίνητα με τις κορυφαίες πωλήσεις στην Κίνα και ήταν δημοφιλές ως όχημα κοινής χρήσης αυτοκινήτου λόγω του χαμηλού κόστους και του μεγάλου πίσω καθίσματος. Όμως, το Qin L και το Seal 06 είναι εξίσου φθηνά, προσφέρουν αξιοπιστία νέας ενέργειας PHEV και είναι εξίσου ευρύχωρα. Ας υποθέσουμε ότι η Nissan, η General Motors, η Toyota και όποιος ανταγωνίζεται για αγοραστές στην κατηγορία των μικρών σεντάν της Κίνας δεν θέλει να μείνει εντελώς πίσω. Σε αυτή την περίπτωση, θα χρειαστούν έναν αξιόπιστο ανταγωνιστή το συντομότερο δυνατό.
Εάν η BYD σκοπεύει να πουλήσει 3,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα φέτος, 20% υψηλότερα από τα νούμερα του περασμένου έτους, εάν οι πωλήσεις του Seal 06 και του Qin L συνεχίσουν να κινούνται με αυτόν τον ρυθμό, μπορεί να το κάνει.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!