Connect with us

Hi, what are you looking for?

Αυτοκίνητο

Ποιο αυτοκίνητο έχει αυτονομία 1.000 km χωρίς να είναι αμιγώς ηλεκτρικό;

Ποιο αυτοκίνητο έχει αυτονομία 1.000 km χωρίς να είναι αμιγώς ηλεκτρικό;


Η Renault παρουσιάζει την έκδοση υψηλών επιδόσεων, Rafale E-Tech 4×4 300hp. Το νέο plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, προσφέρει τα καλύτερα των δύο κόσμων (με κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικό), με το βάρος να δίνεται στην ηλεκτροκίνηση καθημερινά.

Το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp είναι κάτι περισσότερο από ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων. Εξαιρετικά αποδοτικό και οικονομικό, με αυτονομία παρακαλώ έως και 1.000 km (WLTP)!


Με τον ηλεκτροκινητήρα που έχει προστεθεί στον πίσω άξονα, το κορυφαίο μοντέλο της Renault εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, επιτυγχάνοντας εξαιρετικό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κράτημα στο δρόμο. Η έκδοση Atelier Alpine ξεπερνά τα όρια της οδηγικής απόλαυσης, χάρη στις επεμβάσεις των ειδικών της Alpine.

Με πλαίσιο ειδικά ρυθμισμένο από τους μηχανικούς της Alpine Cars, και το έξυπνο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης, το Renault Rafale E-Tech 4×4 300 hp Atelier Alpine, είναι κατασκευασμένο για να προσφέρει εξαιρετική ακρίβεια χειρισμών και μοναδική οδηγική απόλαυση.

Το κινητήριο σύνολο του Rafale E-Tech 4×4 300 hp χρησιμοποιεί τον κινητήρα E-Tech hybrid 200hp, με την προσθήκη ενός ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και μίας μπαταρίας με ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει στο Rafale αυτονομία έως και 100χλμ. ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Με την υιοθέτηση της τεχνολογίας E-Tech, ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, αποδίδοντας συνολική ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους.


Renault_Rafele_E-Tech_3_68692.jpg

Η διαχείριση ενέργειας ρυθμίζεται συνεχώς, επιτυγχάνοντας πάντα την ιδανική αναλογία επιδόσεων/αποδοτικότητας. Το Rafale E-Tech 4×4 300 hp επιτυγχάνει συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου βάσει WLTP 0,7λ./100 km, παραμένοντας σε τιμές που δεν ξεπερνάν τα 5,8λ./100km ακόμα και όταν η μπαταρία είναι άδεια.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης 3κύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 hp (σε σχέση με τα 96 kW ή τους 130hp της βασικής έκδοσης E-Tech 200 hp). Με τη σειρά της, η ροπή έχει σκαρφαλώσει από τα 205 στα 230 Nm.

Το κιβώτιο πολλαπλών επιλογών (multi – mode), χωρίς συμπλέκτη, έχει προσαρμοστεί σε αυτές τις τροποποιήσεις. Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρείς ηλεκτροκινητήρες (δύο κύριους και έναν δευτερεύοντα), αποδίδοντας συνολικά ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους. Ο θερμικός κινητήρας και οι ηλεκτροκινητήρες λειτουργούν συνδυαστικά αποδίδοντας την πλήρη ισχύ τους.

Πηγές Άρθρων

Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.



Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!

You May Also Like

Πολιτική

Με ένα ακόμη αιχμηρό σχόλιο επανέρχεται στην κριτική του για τις εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ ο στιχουργός Νίκος Μωραΐτης. Αφορμή το πρωτοσέλιδο της «Αυγής» της...

Κόσμος

Από τις 05:45 (τοπική ώρα) ανοίγουν σταδιακά οι κάλπες στην Αυστρία, όπου 6,3 εκατομμύρια ψηφοφόροι καλούνται να εκλέξουν τους 183 βουλευτές του Εθνικού Συμβουλίου...

Αυτοκίνητο

22 Αγώνες, 18 χώρες, πέντε ηπείροι: πότε και που θα αγωνιστούν οι αναβάτες του MotoGP™ την επόμενη σεζόν. Το προσωρινό ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος...

Κόσμος

Πληροφορίες που μεταδίδει το Reuters επικαλούμενο μια ιατρική πηγή και μια πηγή ασφαλείας, αναφέρουν πως η σορός του ηγέτη της Χεζμπολάχ Χασάν Νασράλα ανασύρθηκε...