Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης
Η Jaguar είναι η εταιρία που θέλει να αλλάξει σελίδα και να κάνει στροφή 180 μοιρών αλλάζοντας τα πάντα γύρω της. Και όταν λέμε τα πάντα, το εννοούμε. Πριν λίγες ημέρες παρουσίασε το νέο της logo αλλά και σήμα, ενώ εδώ και καιρό έχει καταργήσει την τωρινή της γκάμα μοντέλων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Όλες αυτές οι αλλαγές είναι απαραίτητες για να προχωρήσει τη Jaguar στον τελικό της στόχο. Αυτός είναι να επανατοποθετηθεί και να ανταγωνιστεί την Bentley και τη Maserati αντί της BMW και της Audi, όπως έκανε πριν. Καθώς η Jaguar δίνει έμφαση στο νέο της premium status, η αρχική τιμή της μάρκας θα ανέβει στα 130.000-140.000 δολάρια.
Θα ρίξουμε μια πρώτη ματιά σε αυτό το μέλλον τον επόμενο μήνα, όταν η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσιάσει το Design Vision Concept, όμως ήδη η εταιρία έδωσε στη δημοσιότητα μερικές φωτογραφίες από τμήματα του Vision και αυτό που ξεχωρίζει είναι η έλλειψη πίσω παρμπρίζ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Στο απεικονιζόμενο πίσω μέρος, δεν υπάρχουν ορατά πίσω φώτα και το σημείο για το πίσω παράθυρο φαίνεται να είναι κάποιο είδος κλειστού πάνελ. Παράλληλα, φαίνεται και μία κάμερα, τοποθετημένη πίσω από ένα πάνελ που φέρει το νέο λογότυπο της εταιρείας.
Η teaser φωτογραφία μας αφήνει με πολύ περισσότερα ερωτήματα παρά απαντήσεις, κάτι που είναι καλό για την Jaguar καθώς η μάρκα δημιουργεί ντόρο με αυτό το concept, το οποίο θα απεικονίζει σε μεγάλο βαθμό το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής για τη νέα αμιγώς ηλεκτρική εποχή της Jaguar.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Το concept κάνει το ντεμπούτο του στις 2 Δεκεμβρίου στο Μαϊάμι, αλλά θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι να κυκλοφορήσει στους δρόμους η έκδοση παραγωγής. Ο διευθύνων σύμβουλος της JLR, Adrian Mardell, δήλωσε πρόσφατα ότι το πρώτο νέο EV της εταιρείας δεν θα βγει στην αγορά πριν από το 2026, πράγμα που σημαίνει ότι πιθανότατα δεν θα κάνει το ντεμπούτο του μέχρι και το 2025.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!