Η Meta ξεκίνησε να δοκιμάζει μια νέα μορφή διαφημίσεων στο Instagram, οι οποίες δεν μπορούν να προσπεραστούν. Συγκεκριμένα, όταν μια τέτοια διαφήμιση εμφανίζεται, η εφαρμογή κλειδώνει το scroll και υποχρεώνει τον χρήστη να την παρακολουθήσει για να συνεχίσει να χρησιμοποιεί το app. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται παράλληλα ένα timer που ενημερώνει τον χρήστη για το πόσα δευτερόλεπτα θα χρειαστεί να περιμένει.
Οι πρώτες αναφορές για τις καινούργιες αυτές διαφημίσεις εμφανίστηκαν στο X και στο Reddit, με τους χρήστες να εκφράζουν μάλιστα έντονα παράπονα για την απόφαση της εταιρίας. Λίγο αργότερα, ένας αντιπρόσωπος του Instagram ήρθε να ξεκαθαρίσει στο δημοσιογραφικό μέσο The Verge τι συμβαίνει.
Το Instagram έχει όντως προσθέσει υποχρεωτικές διαφημίσεις που δεν προσπερνιούνται, ωστόσο μόνο για μια μερίδα των χρηστών της πλατφόρμας. Η εταιρία ακόμη σκέφτεται αν θα ενσωματώσει τις διαφημίσεις αυτές για όλους, με αντιπρόσωπό της να αναφέρει:
Θα σας ενημερώσουμε αν αυτή η δοκιμή έχει ως αποτέλεσμα επίσημες αλλαγές για το προιόν.
Δείτε πως θα φαίνονται τα νέα διαφημιστικά διαλλείματα του Instagram:
Το μήνυμα που εμφανίζεται αν κάποιος πατήσει για περισσότερες πληροφορίες:
Το Instagram εμφανίζει ήδη χορηγούμενες αναρτήσεις και διαφημίσεις μεταξύ του περιεχομένου των χρηστών, είτε ενδιάμεσα σε posts στην αρχική, είτε ενδιάμεσα σε Reels ή Stories. Ωστόσο, τώρα φαίνεται να ψάχνει περισσότερους τρόπους για να κάνει την πλατφόρμα πιο ελκυστική για τους διαφημιστές, με τον αντιπρόσωπό της να προσθέτει:
Διαρκώς δοκιμάζουμε formats που μπορούν να αυξήσουν την αξία για τους διαφημιζόμενους.
Για την ιστορία και άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το YouTube, ενσωματώνουν διαφημίσεις που δεν μπορούν να προσπεραστούν.
Πηγές Άρθρων
Ολα τα άρθρα που θα βρείτε εδώ προέρχονται από τους μεγαλύτερους και πιο αξιόπιστους ιστότοπους ειδήσεων.
Το άρθρο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά εδώ!